At spise bestemte ting :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2014

NessaXenia

Jordbær!! Tunmouse, pomfritter, laks og honningmelon..

Har dog ikke overgivet mig endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2014

CaWi

De første tre-fire mdr kunne jeg ikke spise kerne rugbrød, hvilket jeg plejer.
Men ud over det havde jeg ikke ændre sære/unormale spisevaner.

Anmeld

20. marts 2014

isabellasmor

HFB skriver:

Hvad har I lyst til at spise under jeres graviditet? Er der nogle sjove ting som pludselig har fået interesse, eller hvordan oplever I det?
Jeg er mere eller mindre hoppet af kødvognen. Frugt, grøntsager og især appelsinjuice er et hit for mig lige nu
Tanken om kød, fede kager osv. kan give mig voldsom kvalme!

I starten var det stærk mad jeg spiste mest af. 

Nu spiser jeg ikke kød, får vild kvalme af at se/lugte/røre og spise det  

Jeg har spist mine første mange poser chips, og foccacier fra Statoil 

Jeg drikker ikke mælk mere, så den står på juice (multi frugt eller appelsin) i starten drak jeg KUN iste, men nu er det altså blevet til juice 

I min første graviditet var det blot stærk mad , chili og hvidløg, jeg spiste meget af, der var ikke så meget der gav mig kvalme som denne gang 

Anmeld

20. marts 2014

Katia Juul Skovgaard

Ananas sodavand, Vandmelon, Kirsebær og HVIDLØG... Jeg havde ingen hæmninger med hvidløg, der røg blandt andet 7 fede i en gang lasagne Der var mere hvidløg end cremefraiche i dressingen og vi hørmede derhjemme

Anmeld

20. marts 2014

E.J.mor.

her er det hjemmelavet agurkesalat og klementiner jeg vil ha   og chip med masser af sweet chili sovs gg 

Anmeld

21. marts 2014

Frk.S

I begge mine graviditeter har jeg også haft det ret stramt med kød - specielt i starten. Hakket kød kan jeg slet ikke have med at gøre.

Desuden har jeg ikke kunnet lide cola og kaffe (hvilket jo er fint nok). Begge gange er lysten dog kommet lidt tilbage her ca. halvvejs igennem.

I min første graviditet havde jeg vildt lyst til rugbrød med makrelsalat.... ikke bare makrel men makrelsalat - altså den klamme med mayonaise ovenpå. Godt nok skrabede jeg mayoen af - men det SKULLE være den makrel der er i makrelsalat. Mange aftener bestod min aftensmad bare af rugbrød med makrelsalat. Jeg kom igennem en del bøtter.
I starten af denne graviditet troede jeg at jeg fik samme craving - men der jeg var nået næsten igennem den første bøtte, kunne jeg bare ikke klare det mere... bare synet af det gav mig kvalme. Og siden da har jeg ikke engang kunnet spise alm. makrel i tomat.

Anmeld

21. marts 2014

Mor til Ella

Mor Christa skriver:

Første graviditet kunne jeg spise popcorn ang mass! hver dag! Og Clementiner..
Denne gang har det været clementiner igen, men også hotdogs og øl Øv!

Hotdog og øl

hehe, det er da lidt sære ting

Anmeld

21. marts 2014

Sander&Vitus-Mor

HFB skriver:

Hvad har I lyst til at spise under jeres graviditet? Er der nogle sjove ting som pludselig har fået interesse, eller hvordan oplever I det?
Jeg er mere eller mindre hoppet af kødvognen. Frugt, grøntsager og især appelsinjuice er et hit for mig lige nu

Klementiner

Anmeld

21. marts 2014

Nadia1991

HFB skriver:

Her hedder det jordbær, røde/blå vindruer. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.