Hvad tænker i ?! Langt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej alle sammen.. Nu vil jeg for første gang prøve skrive mine inderste tanker ned, blot for at få et råd - men også for selv at kunne gennemskue hvad jeg skal stille på.

Mine forældre var meget unge 23 var min mor og 24 var min far da jeg blev født, 3 år før kom min storebror til verden. jeg har i hele min barndom levet med en mor med fødsels dep, og en far det var lastbil chauffør i udlandet.

Min mor har altid truet med at få mit fjernet hjemmefra vis jeg fortalte nogle om de ting, der forgik - og han aldrig lagt skjul på hun ikke ønskede mig - derfor boede jeg ved min onkel og tante i de to første år af mit liv. Da jeg var ti år fik jeg en lillebror, jeg passede og plejede ham - fordi min mor arbejde om natten - og han kaldt mig mor til han var 4år.  Jeg føler mig svigtet, glemt osv! Selv nu hvor jeg er 24 og har fået mine egne børn har det ændret sig, min mor drikker og min far er forsat chauffør - og har desuden giftet sig med en anden. Da mine forældre blev skilt (jeg var 15år) sagde min mor hun aldrig ville se mig igen vis jeg flyttede med min far. Jeg endte i druk og kriminliatet. Min storebror var meget volddig overfor mig og har altid været det. 

efter jeg selv er blevet mor et jeg bare så bange  for at mine egne børn skal føle svigt osv :/

Jeg mangler mine forældre -

men de er ikke intresseret, og reagere ikke på mine henvendelser .. Jeg er knust, jeg savner dem - selv om jeg ikke kender til andet. Jeg savner min storebror - og ikke mindst min elskede lillebror - vi var SÅ tætte, men jeg må ikke se ham

Jeg hører intet fra dem, og de har aldrig besøgt mig!

jeg har har det sidste tid døjet med hovedpine fra morgen til aften - kvalme - ondt i maven - træthed - dårlig humør - irritabel - og jeg bliver rasende ved det mindste. Jeg føler mig forkert - og afvist af selv min mand. Jeg hyler og hyler hver gang jeg er alene, og jeg kan ikke fortælle min mand de ord jeg skriver her.. Vil på ingen måder forbindes med min mor eller far. For jeg er mere End dem og det det ved jeg! Jeg har ingen tillid til nogle mennesker mere, og ja.. Der er selvf mere bag - Men er online på mobilen så det er lidt besværligt at skrive

men hvad skal jeg gøre? Jeg er 24 år nu !

håber inderligt nogle vil give er godt råd , det har taget lang tid at få mod til at skrive 

Er der virkelig ingen der har et råd?? Eller har prøvet noget ligende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2014

Anonym trådstarter

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.