Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lækkermåsen og vildbassens mor skriver: Ja oki.. du ku jo bruge ærter, div kål (man ka spise meget kål for få kalorier)
Ja oki.. du ku jo bruge ærter, div kål (man ka spise meget kål for få kalorier)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Storms-Mor skriver: har du bogen? siden du ved hvad du vil spise på fastedagene?
har du bogen? siden du ved hvad du vil spise på fastedagene?
hesøth skriver: fintsnittet spidskål.....smager godt, mætter godt og koster næsten ingenting i kalorieregnskabet
fintsnittet spidskål.....smager godt, mætter godt og koster næsten ingenting i kalorieregnskabet
Leneur skriver: Nej det har jeg ikke men er ved at lave en bog over retter med få kalorier i, så jeg kan bladre lidt i den og få sammensat en madplan, så det er nemt og hurtigt. Der er bare tit noget med tomater i dem jeg ellers synes ser lækre ud.
Nej det har jeg ikke men er ved at lave en bog over retter med få kalorier i, så jeg kan bladre lidt i den og få sammensat en madplan, så det er nemt og hurtigt. Der er bare tit noget med tomater i dem jeg ellers synes ser lækre ud.
Leneur skriver: Tak det kommer på listen
Tak det kommer på listen
Storms-Mor skriver: smart, er det en bog du vil dele?
smart, er det en bog du vil dele?
Lækkermåsen og vildbassens mor skriver: Det var så lidt.. Kom til at tænke på om et æg eller lignende måske ikke var en ide i stedet da det andet er meget vandholdige grønsager og derved ikke mætter så længe
Det var så lidt.. Kom til at tænke på om et æg eller lignende måske ikke var en ide i stedet da det andet er meget vandholdige grønsager og derved ikke mætter så længe
Leneur skriver: Jo det kunne jeg da, så skal jeg bare lige få regnskabet til at passe, for ellers vil jeg overskride de 500 kcal jeg må få på en fastedag.
Jo det kunne jeg da, så skal jeg bare lige få regnskabet til at passe, for ellers vil jeg overskride de 500 kcal jeg må få på en fastedag.
I min salat er der baade 200 g broccoli, 200 g iceberg, 1 aeg, 100 g kyllingefilet, 200 g tomat og en tsk olie samt lidt citronsagt. Jeg kan ikke huske de praecise kalorier men det var omkring 400 stk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128