Har endelig fået taget mig sammen. 5:2 diæten.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.060 visninger
18 svar
2 synes godt om
18. marts 2014

Leneur

Skal have min første fastedag i morgen og menuen er planlagt men hvad kan jeg erstatte tomat med? For kan ikke fordrage dem rå. Det skal helst være med samme kalorieindtag pr. 100 g og passe til tun, agurk og rød peber.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2014

Vivienne

Hvad går det egentlig ud på?

Anmeld

18. marts 2014

L&V

Leneur skriver:

Skal have min første fastedag i morgen og menuen er planlagt men hvad kan jeg erstatte tomat med? For kan ikke fordrage dem rå. Det skal helst være med samme kalorieindtag pr. 100 g og passe til tun, agurk og rød peber.

Ku du ikke bare ta mere af det andet eller undlade den helt?

Anmeld

18. marts 2014

Moar2011

Leneur skriver:

hvad går den ud på ? :s

Anmeld

18. marts 2014

Leneur

Vivienne skriver:

Hvad går det egentlig ud på?

Det går ud på at man spiser normalt 5 dage om ugen og max. spiser 500 kcal 2 dage om ugen. Det skulle være så godt både for vægten men også andre skavanker.

Anmeld

18. marts 2014

Leneur

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Ku du ikke bare ta mere af det andet eller undlade den helt?

Jo det kunne jeg nok godt men det var nu også bare for at få nogle forskellige smagsvarianter

Anmeld

18. marts 2014

Leneur

Storms-Mor skriver:

hvad går den ud på ? :s

Se svar længere oppe...

Anmeld

18. marts 2014

L&V

Leneur skriver:

Jo det kunne jeg nok godt men det var nu også bare for at få nogle forskellige smagsvarianter

Ja oki.. du ku jo bruge ærter, div kål (man ka spise meget kål for få kalorier)

Anmeld

18. marts 2014

Moar2011

Leneur skriver:

Det går ud på at man spiser normalt 5 dage om ugen og max. spiser 500 kcal 2 dage om ugen. Det skulle være så godt både for vægten men også andre skavanker.

har du bogen? siden du ved hvad du vil spise på fastedagene?

Anmeld

18. marts 2014

hesøth

Leneur skriver:

fintsnittet spidskål.....smager godt, mætter godt og koster næsten ingenting i kalorieregnskabet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.