Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvad går det egentlig ud på?
Leneur skriver: Skal have min første fastedag i morgen og menuen er planlagt men hvad kan jeg erstatte tomat med? For kan ikke fordrage dem rå. Det skal helst være med samme kalorieindtag pr. 100 g og passe til tun, agurk og rød peber.
Skal have min første fastedag i morgen og menuen er planlagt men hvad kan jeg erstatte tomat med? For kan ikke fordrage dem rå. Det skal helst være med samme kalorieindtag pr. 100 g og passe til tun, agurk og rød peber.
Vivienne skriver: Hvad går det egentlig ud på?
Lækkermåsen og vildbassens mor skriver: Ku du ikke bare ta mere af det andet eller undlade den helt?
Ku du ikke bare ta mere af det andet eller undlade den helt?
Storms-Mor skriver: hvad går den ud på ? :s
hvad går den ud på ? :s
Leneur skriver: Jo det kunne jeg nok godt men det var nu også bare for at få nogle forskellige smagsvarianter
Jo det kunne jeg nok godt men det var nu også bare for at få nogle forskellige smagsvarianter
Leneur skriver: Det går ud på at man spiser normalt 5 dage om ugen og max. spiser 500 kcal 2 dage om ugen. Det skulle være så godt både for vægten men også andre skavanker.
Det går ud på at man spiser normalt 5 dage om ugen og max. spiser 500 kcal 2 dage om ugen. Det skulle være så godt både for vægten men også andre skavanker.
fintsnittet spidskål.....smager godt, mætter godt og koster næsten ingenting i kalorieregnskabet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128