det er så hårdt !! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2014

Astrid1984

Nadia1991 skriver:

Nogen der ved om baby når at få noget næring osv når opkastning sker næsten med det samme og undskyld detaljer men ALT kommer ud igen.

Ring til din jm, og se om hun kke kan hjælpe, evt med akupunktur som en forslog for lægen lyder da ikke særlig hjælpsom :/ Jeg kastede selv op til uge 20, tabte mig dog ikke så meget som dig, men følte ikke at nogen blev nede. Er 27+2 nu og lillepigen i maven vokser som hun skal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2014

Anitta Kristiansen

Jeg tabte 8 kg til at starte med, jeg spiste næsten intet og jeg var lille i forvejen, havde intet mave og tabte mig i tøjstørrelse. Var over halvvejs før en lille mave kunne ses. Jeg fik en dreng på 4,3 kg og 56 lang og var kun gået 3 dage over tid. Bare fordi du ikke får spist så tro mig så tager dit barn, kender en anden som blev indlagt da alt kom ud af hende, hun skulle få gennem sonde, hun fik også en stor og tyk baby, selvom hun lignede en der ville knække sammen bagefter. Så barnet tager fra dit 'læger' til der ikke er mere der. Så dit barn skal du ikke være bekymret for, men mere dig selv. Men der findes mange måder at lindre kvalme på, du kan altid spørge på apoteket. Håber det forsvinder, men din lille spir skal nok klare sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.