det er så hårdt !! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.085 visninger
11 svar
1 synes godt om
17. marts 2014

Nadia1991

Så er jeg snart halvvejs med min nummer 2. Men nøj opkastningen er langt fra slut kan intet holde i mig

Hvergang jeg spiser og ligemeget hvad det er så skal det op igen, kan slet ikke styre det.

Har tabt 10kg siden jeg blev gravid.  Lægen vil ikke give mig kvalmestillende og min jordmoder bliver bare ved at råde mig til at kontakte lægen.

Nogen gode råd til hvad jeg skal gøre.?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2014

ESV

Nadia1991 skriver:

Så er jeg snart halvvejs med min nummer 2. Men nøj opkastningen er langt fra slut kan intet holde i mig

Hvergang jeg spiser og ligemeget hvad det er så skal det op igen, kan slet ikke styre det.

Har tabt 10kg siden jeg blev gravid.  Lægen vil ikke give mig kvalmestillende og min jordmoder bliver bare ved at råde mig til at kontakte lægen.

Jeg havde rigtig god gavn af mandler mod kvalme.

Men hvorfor vil lægen ikke give dig kvalmestillende??

Anmeld

17. marts 2014

Nadia1991

ESV skriver:

Jeg havde rigtig god gavn af mandler mod kvalme.

Men hvorfor vil lægen ikke give dig kvalmestillende??

Har prøvet mandler uden virkning :-(

Han siger han ikke vil give mig noget grundet det ikke er godt for babyen og at jeg nok ikke ville kunne nøjes med 1 piller en gang imellem da det er hver gang jeg putter noget i munden så ryger det ud kan slet ikke holde igen.

Er bare bange for det kan udvikle sig og ikke stoppe når jeg har født

Anmeld

17. marts 2014

Mor Christa

Har du overvejet akupunktur mod kvalme? Din jm burde kunne fortælle dig om det!

Anmeld

17. marts 2014

CarinaSB

Nadia1991 skriver:

Lakrids hjalp mig meget da jeg havde kvalme .. :)

Anmeld

17. marts 2014

JGeo

Uha.. Jeg har ondt af dig
Synes godt nok det er dårligt lægen ikke bare i det mindste vil prøve at give dig kvalmestillende, for at se om det kan hjælpe dig.
Det kan jo være, at de kunne gøre sådan,
at du kunne holde maden i dig.
Jeg er ca. 7+4 og har den sidste uge fået kvalmestillende,
Fordi jeg har en ulidelig kvalme og har kastet op.
Pillerne tager toppen af kvalmen hos mig.
Lægen sagde til mig, at de er kommet frem til, at pillerne ikke har nogen skadelig virkning på fostret.

Anmeld

17. marts 2014

ESV

Nadia1991 skriver:

Har prøvet mandler uden virkning :-(

Han siger han ikke vil give mig noget grundet det ikke er godt for babyen og at jeg nok ikke ville kunne nøjes med 1 piller en gang imellem da det er hver gang jeg putter noget i munden så ryger det ud kan slet ikke holde igen.

Er bare bange for det kan udvikle sig og ikke stoppe når jeg har født

Jeg forstår virkelig ikke din læge det er sgu ikke normalt at tabe 10 kg på knap 20 uger og slet ikke når man er gravid. Jeg ville altså enten banke i bordet eller opsøge en anden læge

Anmeld

18. marts 2014

Nadia1991

Det vil jeg prøve. Mener Heller ikke selv det kan være rigtigt at man ingen hjælp kan få. Prøver senere idag at få fat på en anden læge for det her er næsten ulideligt.

Anmeld

18. marts 2014

Nadia1991

Nogen der ved om baby når at få noget næring osv når opkastning sker næsten med det samme og undskyld detaljer men ALT kommer ud igen.

Anmeld

18. marts 2014

Pcokate

Nadia1991 skriver:

Prøv nutrimel eller fortimel fra apoteket. Det er så næringsdrikke og var min redning dengang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.