Tvillinge gruppe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.076 visninger
6 svar
4 synes godt om
17. marts 2014

tvillinger på vej

Hej 

Jeg venter tvillinger og jeg kunne godt bruge et sted hvor man kan skrive med andre der venter tvillinger, udveksle erfaringer, spørge om råd osv. Er der nogen som kender til sådan en gruppe? 

På forhånd tak  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2014

twinny

Hej 

Jeg venter tvillinger og jeg kunne godt bruge et sted hvor man kan skrive med andre der venter tvillinger, udveksle erfaringer, spørge om råd osv. Er der nogen som kender til sådan en gruppe? 

På forhånd tak  

Der er tvillingegruppen på facebook. Den er lukket. Der er ca 9000 medlemmer.  Og fra gravide til voksne børn.  Der er masser af skønne mødre og fædre derinde. 

Den hedder bare tvillingegruppe. 

Anmeld

17. marts 2014

Miss Church

tvillinger på vej skriver:

Hej 

På forhånd tak  

Tillykke med tvillingerne Det er en stor gave du/i har fået  

Denne her gruppe er åben   https://www.facebook.com/groups/Tvillingegruppe/ Du skal bare ansøge 

Ellers kan jeg anbefale dig at lave en ny gruppe på facebook, med tvillingegravide, som har termin i 2014. Jeg er med i en gruppe, hvor vi alle havde termin i 2013, med tvillinger, og vi har SÅ meget glæde af den alle sammen  

Anmeld

17. marts 2014

Miss Church

tvillinger på vej skriver:

Hej 

På forhånd tak  

Altså åben i den forstand at man kan blive medlem Den er lukket så folk udefra ikke kan se opslagene 

Anmeld

18. marts 2014

tvillinger på vej

Miss Church skriver:

Altså åben i den forstand at man kan blive medlem Den er lukket så folk udefra ikke kan se opslagene 

Tak for dit svar 

Anmeld

18. marts 2014

tvillinger på vej

twinny skriver:

Der er tvillingegruppen på facebook. Den er lukket. Der er ca 9000 medlemmer.  Og fra gravide til voksne børn.  Der er masser af skønne mødre og fædre derinde. 

Den hedder bare tvillingegruppe. 

Tak for dit svar

Anmeld

18. marts 2014

siw84

Følger lige med her. Venter selv tvillinger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.