problemer med at putte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2014

lycly

rogerrasch skriver:

Hej vi har problemer igennem længere tid med at få vores søn på 2 år til at sove om aftenen. Han sover ca 2,5 timer til middag og vi har :-( prøvet alt. Vi har fast struktur i hjemme. Har så idag snakket med vuggestuen om de kunne skære ned på hans middagslur til 1,5 timer om dagen. Og jeg fik den besked der lød sådan '' nej det kan vi ikke og det er fuldstændig imod deres politik og nærmest misgandling af barnet ''  føler mig som en dårlig mor når man får den besked, jeg er jo bare enorm frustreret og har virkelig snart brug for bare lidt voksen tid. Hvad er jeres meninger??                       Hilsen en meget frustreret mor.

Havde (og har stadig) samme problemer med min ældste som er 2 1/2. Her foreslog vores dagplejemor selv at vi skar ned på luren og vækkede hende. Det hjalp dog ikke det store. Her har det stået på i et år nu, hun er en times tid om at falde i søvn og sover altid tidligst kl 21. Så jeg har bare konkluderet at hun må være b-menneske
Snak evt med sundhedsplejersken om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2014

rogerrasch

sandramor skriver:

ja men som Yurie også siger så havde jeg dælme heller ikke fundet mig i det!.....

det er ski da skide synd for din søn at han skal have sådan et fucked up søvn mønster fordi de bare er pisse stædige og holder på deres! og at sige at det er børnemishandling at vække børn noget før er godt nok langt ude!!

som der blir foreslået... be om at komme til at tale med lederen og spørg hvad pokker meningen lige er med IKKE at lytte til forældrenes ønsker for deres børn..... 

Ja lige præcis og som min veninde også siger så er det mere børnemishandling at hans natte rytme er helt ad h til. Både mig og og min søns far går i skole så han skal i forevejen tidligt op om morgenen så nytter det ikke at han sover så sent for så får han ikke de der 11-12 timers søvn om natten som han jo har brug for

Anmeld

17. marts 2014

rogerrasch

LuLy skriver:

Havde (og har stadig) samme problemer med min ældste som er 2 1/2. Her foreslog vores dagplejemor selv at vi skar ned på luren og vækkede hende. Det hjalp dog ikke det store. Her har det stået på i et år nu, hun er en times tid om at falde i søvn og sover altid tidligst kl 21. Så jeg har bare konkluderet at hun må være b-menneske
Snak evt med sundhedsplejersken om det

Ej tusind tak for at du foreslog sundhedsplejerske havde slet ikke tænkt over at jeg jo kan bruge hende til han er 18 år :-) for hvis hun også siger han skal skæres ned i middagsluren så er det jo det han skal. Hun hører jo trodsalt under de professionelle på området :-)

Anmeld

17. marts 2014

TNBC

rogerrasch skriver:

Ja lige præcis og det værste er at de ikke kommer med nogle forslag selv til hvad vi kan gøre som f.eks skal vi prøve at fjerne middagsluren da han måske er en dreng der ikke har det store søvn behov mere eller andre firslag... nej nej de mener at problemet stammer hjemmefra :-(

Sådan er det tit, det er forældrenes skyld, men lige i den her sammenhæng kan jeg ikke se hvordan det er nogens fejl. I har jo ikke holdt ham vågen til midnat?? 

Jeg elsker at arbejde med børn og det er vigtigt at kunne snakke sammen, for barnets skyld. Det er jo ham det går udover. 

Og sørge for at barnet har en god dag i vs/bh men uden at det går udover tingene i hjemmet. 

Hellere hjælpe hinanden end at beskylde hinanden for alt muligt . 

Anmeld

17. marts 2014

lycly

rogerrasch skriver:

Ej tusind tak for at du foreslog sundhedsplejerske havde slet ikke tænkt over at jeg jo kan bruge hende til han er 18 år :-) for hvis hun også siger han skal skæres ned i middagsluren så er det jo det han skal. Hun hører jo trodsalt under de professionelle på området :-)

Jamen så lidt da! :-D
Og ja, præcis, hun ved alligevel trods alt lige en tand mere omkring den slags end pædagoger. Så tag en snak med hende

Anmeld

18. marts 2014

rogerrasch

LuLy skriver:

Jamen så lidt da! :-D
Og ja, præcis, hun ved alligevel trods alt lige en tand mere omkring den slags end pædagoger. Så tag en snak med hende

Det vil jeg i hvertfald gøre. Ringer til hende idag når jeg kommer jem fra skole og hvis hun også siger han skal skæres ned i middagsluren så vil jeg spørge hende om hun vil tage med til et møde med lederen så hun kan få banket noget fornuft ind i hovedet på dem :-)

Anmeld

18. marts 2014

rogerrasch

Yurie skriver:

Sådan er det tit, det er forældrenes skyld, men lige i den her sammenhæng kan jeg ikke se hvordan det er nogens fejl. I har jo ikke holdt ham vågen til midnat?? 

Jeg elsker at arbejde med børn og det er vigtigt at kunne snakke sammen, for barnets skyld. Det er jo ham det går udover. 

Og sørge for at barnet har en god dag i vs/bh men uden at det går udover tingene i hjemmet. 

Hellere hjælpe hinanden end at beskylde hinanden for alt muligt . 

Nej vi holder ham nemlig bestemt ikke vågen til midnat vi ville ønske han sov til sin sengetid så vi langt om længe kunne have noget alene tid sammen for det savner vi godt nok efterhånden syntes godt nok det er hårdt det her... :-(

Anmeld

18. marts 2014

Clisolka

rogerrasch skriver:

Ja lige præcis jeg har også haft snakket med en veninde der har sin datter der nede og hun foreslog jeg bad om et møde med selve lederen og da min veninde er forældre kontaktperson dernede har jeg ret til at have hende med til mødet hvis jeg vil det. Og det overvejer jeg kraftigt for hun syns heller ikke det lyder rimeligt

Jeg havde heller ikke fundet mig i den besked  En god idé med et møde med lederen - og din veninde der vil tage med  Jeg så en anden forslog din sundhedsplejerske - det kan måske også være en idé at ringe til hende, og få nogle tips  Jeg er på barsel med min mindste, men vi bruger hende også med spørgsmål ang. min ældste 

Anmeld

19. marts 2014

rogerrasch

Babymor1013 skriver:

Jeg havde heller ikke fundet mig i den besked  En god idé med et møde med lederen - og din veninde der vil tage med  Jeg så en anden forslog din sundhedsplejerske - det kan måske også være en idé at ringe til hende, og få nogle tips  Jeg er på barsel med min mindste, men vi bruger hende også med spørgsmål ang. min ældste 

Har også fået snakket med sundhedsplejersken og hun ringede ned og snakkede med lederen for lige at høre hvordan han er dernede. Og hun vil ringe tilbage i løbet af et par dage når lederen giver besked om hvordan og hvorledes. Men sundhedsplejersken syntes også han skal have lov til at sove 2,5-3 timer til middag så er spændt på hvad hun så foreslår da jeg jo mener han er så stor nu at han sku sove lidt mindre da jeg syntes det er vigtigst at få en ordentlig nattesøvn. Men nu må vi jo se hvad hun siger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.