rogerrasch skriver:
Hej vi har problemer igennem længere tid med at få vores søn på 2 år til at sove om aftenen. Han sover ca 2,5 timer til middag og vi har :-( prøvet alt. Vi har fast struktur i hjemme. Har så idag snakket med vuggestuen om de kunne skære ned på hans middagslur til 1,5 timer om dagen. Og jeg fik den besked der lød sådan '' nej det kan vi ikke og det er fuldstændig imod deres politik og nærmest misgandling af barnet ''
føler mig som en dårlig mor når man får den besked, jeg er jo bare enorm frustreret og har virkelig snart brug for bare lidt voksen tid. Hvad er jeres meninger?? Hilsen en meget frustreret mor.
Jeg havde ikke fundet mig i den besked. Hvad ville de have sagt hvis du havde sagt at han skulle stoppe helt; Børn under tre år skal sove, eller er det mishandling af barnet?
Det er dit barn og du kan jo se en forandring i weekenden, og i sidste ende kommer det til at gå udover dem, for det er dem der kommer til at stå med en træt 2årig, fordi han ikke får nok søvn om natten.
En dreng på 2år skal ikke falde i søvn mellem midnat og 1, det virker ikke for nogen.
Jeg ville snakke med dem og sige at luren er for lang og at det går udover hans nattesøvn.
Anmeld