6+ og så hårdt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2014

twiggi

Kit skriver:

Seaband -armbånd mod søsyge.
Tog lige toppen af det hos mig, så jeg kunne spise en masse små måltider i løbet af dagen og "overleve"
Hold ud og god bedring ??

Bruger sea-band som også brugte fra sidste graviditet.. Dog er denne graviditets kvalme monster agressiv i forhold til den tidligere..

Prøver at kæmpe mig igennem et par kiks imorgen tidlig 20 min før jeg skal op, og så må jeg holde hovedet ovenvande

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2014

twiggi

Mama2012 skriver:

Jeg kender det så godt!!! Puha, det er træls... 

Jeg går konstant med sea bands (købt i matas) og har en alarm til at ringe hver time, så jeg husker at spise lidt... Mandler skulle være kvalmestillende, men kan personligt ikke få dem ned! Jeg har saltstænger stående ved siden af sengen og udskåret frugt i køleren - det er så meget lettere at spise frugt, når det er koldt!!! 

Ellers bare hvidt brød og cola - meget sundt, men det eneste, der pt bliver nede...

Håber snart du får det bedre

Ja kold frugt
En skive Honning mellon hjalp lidt imorges.. Kan bare ikke drikke kaffe mere ikke engang en enkelt kop

Kød er det værste.. Pyyh...

Anmeld

17. marts 2014

twiggi

Sujan skriver:

Uh det er så hårdt...
Er 13+6 i dag og har aftaget en del og de fleste dage har jeg energi:-) men jeg deal rigtig meget kakao. Måske ikke det sundeste men det mættede og gav lidt energi....

Ja det er hårdt
Og kakao mætter og er godt, bare ikke for meget af gangen så har det modsatte effekt for mig

Anmeld

17. marts 2014

mortilfreja

Jeg er i samme båd. Er så hårdt ramt af kvalme, træthed og er totalt drænet for energi. 

8+2

Anmeld

17. marts 2014

twiggi

mortilfreja skriver:

Jeg er i samme båd. Er så hårdt ramt af kvalme, træthed og er totalt drænet for energi. 

8+2

Puha håber snart vi er i bedring

Anmeld

17. marts 2014

mortilfreja

twiggi skriver:

Puha håber snart vi er i bedring

Ja det ville være skønt 

Anmeld

18. marts 2014

Mathilde

twiggi skriver:

Hvornår stoppede dit?

Må trække vejret dyyybt mange gange

Jamen døgnkvalmen stoppede omkring uge 10-11 stykker. Derefter havde jeg en del kvalme eftermiddag og aften indtil uge 20. Dog også kvalme om formiddagen hvis jeg ikke huskede at spise meget jævnligt..

Ja der skal tages dybe vejrtrækninger af og til

Anmeld

18. marts 2014

twiggi

Mathilde skriver:

Jamen døgnkvalmen stoppede omkring uge 10-11 stykker. Derefter havde jeg en del kvalme eftermiddag og aften indtil uge 20. Dog også kvalme om formiddagen hvis jeg ikke huskede at spise meget jævnligt..

Ja der skal tages dybe vejrtrækninger af og til

Tak for svar

Det en kunst at håndtere denne mindre fede del af første del af graviditeten..

Anmeld

18. marts 2014

Chewy

twiggi skriver:

Jeg er 6+4 idag og jeg har siden fredag haft ULIDELIG kvalme, jeg kaster ikke op. Jeg har bare madlede og fuldstændig uoverkommelig kvalme døgnet rundt.

Jeg har en pige på snart 3 år og er snart færdig som ssh her D 4/4.

Prøver at tvinge mig til at spise lidt om morgenen, kiks, banan eller andet, men jeg kan ikke.. Først op ad dagen kl 10 kan jeg klemme en enkelt kiks ned..

Idag var første rigtige skoledag efter eksamen og jeg ryster bare af kvalme og træthed..

Har været til tryghedsscanning idag og alt var perfekt..

Nogen gode råd??

Tillykke med graviditeten

Måske det kan hjælpe dig at "drikke noget mad" så du får lidt ned. Jeg havde god glæde af drikke yoghurt og smoothies fordi det bare skulle synkes. Det gav lidt energi til kroppen, så jeg havde lidt at gi af.

God bedring, håber snart du er igennem det værste.

Anmeld

18. marts 2014

twiggi

Chewy skriver:

Tillykke med graviditeten

Måske det kan hjælpe dig at "drikke noget mad" så du får lidt ned. Jeg havde god glæde af drikke yoghurt og smoothies fordi det bare skulle synkes. Det gav lidt energi til kroppen, så jeg havde lidt at gi af.

God bedring, håber snart du er igennem det værste.

Tak det vil jeg prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.