6+ og så hårdt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.297 visninger
23 svar
1 synes godt om
17. marts 2014

twiggi

Jeg er 6+4 idag og jeg har siden fredag haft ULIDELIG kvalme, jeg kaster ikke op. Jeg har bare madlede og fuldstændig uoverkommelig kvalme døgnet rundt.

Jeg har en pige på snart 3 år og er snart færdig som ssh her D 4/4.

Prøver at tvinge mig til at spise lidt om morgenen, kiks, banan eller andet, men jeg kan ikke.. Først op ad dagen kl 10 kan jeg klemme en enkelt kiks ned..

Idag var første rigtige skoledag efter eksamen og jeg ryster bare af kvalme og træthed..

Har været til tryghedsscanning idag og alt var perfekt..

Nogen gode råd??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2014

2babygirls

Jeg er 6+4 idag og jeg har siden fredag haft ULIDELIG kvalme, jeg kaster ikke op. Jeg har bare madlede og fuldstændig uoverkommelig kvalme døgnet rundt.

Jeg har en pige på snart 3 år og er snart færdig som ssh her D 4/4.

Prøver at tvinge mig til at spise lidt om morgenen, kiks, banan eller andet, men jeg kan ikke.. Først op ad dagen kl 10 kan jeg klemme en enkelt kiks ned..

Idag var første rigtige skoledag efter eksamen og jeg ryster bare af kvalme og træthed..

Har været til tryghedsscanning idag og alt var perfekt..

Nogen gode råd??

Stoooooort tillykke.
Prøv at spis nogle kiks inden du står op af sengen, har læst mange der gjorde det sådan

Anmeld

17. marts 2014

twiggi

2babygirls skriver:

Stoooooort tillykke.
Prøv at spis nogle kiks inden du står op af sengen, har læst mange der gjorde det sådan

Tak
Må prøve, sys umiddelbart ikke at bare tanken virker særlig fed.. Puha..

Anmeld

17. marts 2014

Maria-s

... Hold ud.....  Åhhh ved det er træls, men der er bare ikke så meget at gøre?...  Her hjalp det at holde igen med sukker og fødevarer som fx rå løg og andre stærktlugtende ting (eller bare lugtende ting vel... ) kan du evt få nogen til at lave mad klar til dig, så du kun skal spise det/ være så lidt i nærheden af mad som muligt? 

det var et helvede... Havde stærk kvalme i over 10 uger og måtte sygemeldes nogen af dem jeg har også en søn, der på daværende tidspunkt at godt 2,5 år. Det er bare SKIDE HÅRDT!...

Til dig. Men tænk på at det sikkert er fordi du danner ekstra meget hormon og derfor holder ekstra godt fast på det lille spir

Anmeld

17. marts 2014

twiggi

Maria-s skriver:

... Hold ud.....  Åhhh ved det er træls, men der er bare ikke så meget at gøre?...  Her hjalp det at holde igen med sukker og fødevarer som fx rå løg og andre stærktlugtende ting (eller bare lugtende ting vel... ) kan du evt få nogen til at lave mad klar til dig, så du kun skal spise det/ være så lidt i nærheden af mad som muligt? 

det var et helvede... Havde stærk kvalme i over 10 uger og måtte sygemeldes nogen af dem jeg har også en søn, der på daværende tidspunkt at godt 2,5 år. Det er bare SKIDE HÅRDT!...

Til dig. Men tænk på at det sikkert er fordi du danner ekstra meget hormon og derfor holder ekstra godt fast på det lille spir

Ja jeg holder ud.

Bolcher, mint tyggegummi, Cocio, er pt kuren der virker..

Det minimalt hvad jeg kan spise.. Håber ikke jeg taber mig for meget, vejer kun 48 kg i forvejen..

Startede dagen 1 1/2 time før vi skulle ud af døren til morgen så jeg ku prøve at spise en halv banan men kunne simpelthen ikke.. Den voksede bare i munden..

Nå jeg må bare holde mig ovenvande..

Savner at spise aftensmad, ikke vare få mundfulde men et måltid.. Øv...

Anmeld

17. marts 2014

Mathilde

Sådan havde jeg det også. Det er SÅ modbydeligt Jeg var ved at give op til sidst.

Hvis det bliver ved meget længere synes jeg du skal kontakte din læge. Det gjorde jeg til sidst og fik nogle piller der tog toppen af det. Det tog ikke hele kvalmen, men det var lidt nemmere at klare hverdagen...

Medfølende kram herfra

Anmeld

17. marts 2014

Kit

Seaband -armbånd mod søsyge.
Tog lige toppen af det hos mig, så jeg kunne spise en masse små måltider i løbet af dagen og "overleve"
Hold ud og god bedring ??

Anmeld

17. marts 2014

Mama2012

Jeg kender det så godt!!! Puha, det er træls... 

Jeg går konstant med sea bands (købt i matas) og har en alarm til at ringe hver time, så jeg husker at spise lidt... Mandler skulle være kvalmestillende, men kan personligt ikke få dem ned! Jeg har saltstænger stående ved siden af sengen og udskåret frugt i køleren - det er så meget lettere at spise frugt, når det er koldt!!! 

Ellers bare hvidt brød og cola - meget sundt, men det eneste, der pt bliver nede...

Håber snart du får det bedre

Anmeld

17. marts 2014

Sujan

Uh det er så hårdt...
Er 13+6 i dag og har aftaget en del og de fleste dage har jeg energi:-) men jeg deal rigtig meget kakao. Måske ikke det sundeste men det mættede og gav lidt energi....

Anmeld

17. marts 2014

twiggi

Mathilde skriver:

Sådan havde jeg det også. Det er SÅ modbydeligt Jeg var ved at give op til sidst.

Hvis det bliver ved meget længere synes jeg du skal kontakte din læge. Det gjorde jeg til sidst og fik nogle piller der tog toppen af det. Det tog ikke hele kvalmen, men det var lidt nemmere at klare hverdagen...

Medfølende kram herfra

Hvornår stoppede dit?

Må trække vejret dyyybt mange gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.