Seriøst hvad er det for noget?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2014

Jupiter

Anonym skriver:

hidser mig absolut ikke op overfor hende, hun er trods alt min svigermor.. det går mig bare på nerverne når jeg sidder selv og tænker over det.. har ikke brug for at blive presset til at afleverer mine børn til nogle, det skal gå i mit tempo, ellers kommer det ikke til at fungerer..

Vil bare prøve at forstå hende samtidig, for i min logik hænger det slet ikke sammen..

Nej jeg kunne godt se i dit sidste indlæg at du tog det helt roligt  

Jeg reagerede på din retorik og dine mange udråbstegn i det første indlæg, fordi det virkede utroligt ophidset.

Og så tænker jeg bare, at du måske skal spørge hende - hun er trods alt den eneste der ved hvad der foregår i hendes hoved 

Og og og, huske på at vi langt fra alle sammen lever efter den samme logik 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2014

TNBC

Anonym skriver:

Jeg har bare lige brug for at komme ud med mine frustrationer!

Min søde svigermor går mig på nerverne!!!! hun snakker hele tiden om at hun skal passe vores barn! prøv og hør! Mit barn er ikke engang en måned - som om jeg vil lave en "vildt fremmede" passe.. Mit barn kender hende jo altså ikke efter at have mødt hende nogle gange! - og omvendt! hvad tænker hun mon?!

Blev nødt til at sige fra idag! - er det forkert af mig?

At hun har fået et barnebarn som bare super gerne vil være sammen med. Jeg regner ikke med at hun skal hende en hel uge.. men en time eller to.. hun vil bare være sød. Tilbyde sin hjælp.

Nogen forældre ville elske at lige få en time til at ordne huset eller tage et bad, andre ikke..

Synes måske dit indlæg er lige hårdt nok. 

Jeg kender en pige der er siden hun var en måned gammel sovet hos sin morfar en gang om ugen. 

Anmeld

17. marts 2014

Mettefpigen

Anonym skriver:

For mig handler det også bare meget om at de skal kende hinanden inden hun passer.. og en ting - som jeg ikke ved om jeg kan stole på - er om hun ville ringe til mig hvis det gik helt galt.. Har selv passet min søsters unger inden jeg selv fik børn.. Hvis der var noget ville jeg hellere ringe til hende en gang for meget - sådan tror jeg bare ikke min svigermor er

Det er jo ting du må snakke Mee hende om... jeg stoler 100% på min far og på min mor når de passer bassen..
Forstår så ikke hvorfor at du tror hun ikke vil ringe hvis der var noget...

Anmeld

17. marts 2014

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Nej jeg kunne godt se i dit sidste indlæg at du tog det helt roligt  

Jeg reagerede på din retorik og dine mange udråbstegn i det første indlæg, fordi det virkede utroligt ophidset.

Og så tænker jeg bare, at du måske skal spørge hende - hun er trods alt den eneste der ved hvad der foregår i hendes hoved 

Og og og, huske på at vi langt fra alle sammen lever efter den samme logik 

Jeg har bare rigtig svært ved at snakke med hende, da hun er ret hård og bestemt omkring sine meninger.. Derfor føler jeg at jeg bliver nødt til at være det samme..

Anmeld

17. marts 2014

Mimbi

Kan ikke se problemet..... Men nu har jeg så også altid været rigtig glad for al den hjælp mine forældre og svierforældre er kommet med og glædelig takket ja til nogle timers passning så jeg kunne foreksempel fået sovet lidt  

Men sådan er vi så forskellige 

Anmeld

17. marts 2014

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Det er jo ting du må snakke Mee hende om... jeg stoler 100% på min far og på min mor når de passer bassen..
Forstår så ikke hvorfor at du tror hun ikke vil ringe hvis der var noget...

Måske fordi hun er bange for at tabe ansigt..

Anmeld

17. marts 2014

Mettefpigen

Anonym skriver:

Måske fordi hun er bange for at tabe ansigt..

Ved du at hun ikke ville ringe hvis der var noget galt?

Anmeld

17. marts 2014

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Ved du at hun ikke ville ringe hvis der var noget galt?

Nej, og det er selvfølgelig noget jeg må snakke med hende om - når passe tiden kommer.. Men har svært ved at stole på hende - og syntes det er super ærgerligt..

Anmeld

17. marts 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

At hun har fået et barnebarn som bare super gerne vil være sammen med. Jeg regner ikke med at hun skal hende en hel uge.. men en time eller to.. hun vil bare være sød. Tilbyde sin hjælp.

Nogen forældre ville elske at lige få en time til at ordne huset eller tage et bad, andre ikke..

Synes måske dit indlæg er lige hårdt nok. 

Jeg kender en pige der er siden hun var en måned gammel sovet hos sin morfar en gang om ugen. 

Så vil jeg bare hellere have at hun kommer herhjem, (hvilket hun altid er velkommen til - hvis vi har tid og overskud til gæster) hvor der er ro på og jeg stadig kan være i rummet ved siden af, hvis der er noget.. Så længe de hvert fald ikke kender hinanden - far og jeg vi kender jo heller ikke rigtigt endnu ..

Anmeld

17. marts 2014

CaWi

Folk er utrolig forskellige. Lige så meget som du IKKE vil have din svigermor passer dit barn allerede, lige så meget skreg jeg efter at min, tog vores søn et par timer, da han var samme alder.
Vores dreng har altid haft dårligt søvn mønster, og jeg trængte virkelig til at kunne gå i bad, på toilettet i fred, spise aftensmad uden det skulle kastes ind, føntørre håret, barbere benene osv.
Jeg ELSKEDE når hun lige tog ham lidt med hjem til sig selv.

Men sådan er vi jo så forskellige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.