Seriøst hvad er det for noget?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.718 visninger
20 svar
28 synes godt om
17. marts 2014

Anonym trådstarter

Jeg har bare lige brug for at komme ud med mine frustrationer!

Min søde svigermor går mig på nerverne!!!! hun snakker hele tiden om at hun skal passe vores barn! prøv og hør! Mit barn er ikke engang en måned - som om jeg vil lave en "vildt fremmede" passe.. Mit barn kender hende jo altså ikke efter at have mødt hende nogle gange! - og omvendt! hvad tænker hun mon?!

Blev nødt til at sige fra idag! - er det forkert af mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2014

Papillon

Det fremgår ikke af dit indlæg, om hun mener, at hun skal passe "lige nu og her med det samme" eller "på sigt". Hvis det er det første, kan jeg godt se, at det kan blive lidt for meget.

Er det omvendt det sidste, der er tilfældet, så må du lige slappe af. Hun er jo bare glad for sit barnebarn og ser frem til at bruge mere tid med sit barnebarn

Anmeld

17. marts 2014

Anonym trådstarter

Papillon skriver:

Det fremgår ikke af dit indlæg, om hun mener, at hun skal passe "lige nu og her med det samme" eller "på sigt". Hvis det er det første, kan jeg godt se, at det kan blive lidt for meget.

Er det omvendt det sidste, der er tilfældet, så må du lige slappe af. Hun er jo bare glad for sit barnebarn og ser frem til at bruge mere tid med sit barnebarn

det er det første.. Hun ville gerne have passet idag (for at hjælpe) men mit barn er ikke engang 3 uger,,

Anmeld

17. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Nope. Det er slet ikke forkert. Men svigermor har nok glemt hvordan det er med de små størrelser og glæder sig. Håber ikke du skældte hende ud, men blot forklarede at det ikke liiiiige er tid til pasning sådan lige med det første

Anmeld

17. marts 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Nope. Det er slet ikke forkert. Men svigermor har nok glemt hvordan det er med de små størrelser og glæder sig. Håber ikke du skældte hende ud, men blot forklarede at det ikke liiiiige er tid til pasning sådan lige med det første

skældte hende ikke ud.. sagde bare at jeg ikke vil have det endnu.. hun må komme forbi eller vi må og lærer og kende, og når jeg syntes de kan sammen, så kan vi se på det der..

Anmeld

17. marts 2014

Jupiter

Undskyld den hårde tone som kommer nu - den er bestemt ikke for at være tarvelig....

Men hold da op hvor kan jeg slet ikke forstå at du opretter det her indlæg!

Du er jo tydeligvis HELT overbevist om at hun bare IKKE skal have lov til at passe barnet - jamen så sig det dog til HENDE!

Jeg fornemmer at det her er et vær-enig-med-mig-indlæg, og det er jeg på sin vis også: Jeg synes bestemt det er for tidligt at barnet bliver passet.

Men jeg synes slet ikke det er nødvendigt at hidse sig sådan op - voksne mennesker taler om tingene, så du har forhåbentlig bare sagt det til hende på en pæn måde??

Så jeg vil sige at min enighed afhænger utrolig meget af hvordan du fik sagt fra i dag 

Anmeld

17. marts 2014

Jupiter

Og så fik jeg lige læst dit sidste indlæg, ts 

God måde at tackle det på 

Anmeld

17. marts 2014

Mettefpigen

Folk er forskellige, for jeg forstår godt at hun vil passe den lille... hun er glad for hende og vil gerne hjælpe... min lille basse blev allerede passet da han var 6 uger (faktisk også før) og jeg var super glad for hjælpen :-)
Men du må bare forklare hende at du ikke føler dig tryg ved det endnu....

Anmeld

17. marts 2014

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Undskyld den hårde tone som kommer nu - den er bestemt ikke for at være tarvelig....

Men hold da op hvor kan jeg slet ikke forstå at du opretter det her indlæg!

Du er jo tydeligvis HELT overbevist om at hun bare IKKE skal have lov til at passe barnet - jamen så sig det dog til HENDE!

Jeg fornemmer at det her er et vær-enig-med-mig-indlæg, og det er jeg på sin vis også: Jeg synes bestemt det er for tidligt at barnet bliver passet.

Men jeg synes slet ikke det er nødvendigt at hidse sig sådan op - voksne mennesker taler om tingene, så du har forhåbentlig bare sagt det til hende på en pæn måde??

Så jeg vil sige at min enighed afhænger utrolig meget af hvordan du fik sagt fra i dag 

hidser mig absolut ikke op overfor hende, hun er trods alt min svigermor.. det går mig bare på nerverne når jeg sidder selv og tænker over det.. har ikke brug for at blive presset til at afleverer mine børn til nogle, det skal gå i mit tempo, ellers kommer det ikke til at fungerer..

Vil bare prøve at forstå hende samtidig, for i min logik hænger det slet ikke sammen..

Anmeld

17. marts 2014

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Folk er forskellige, for jeg forstår godt at hun vil passe den lille... hun er glad for hende og vil gerne hjælpe... min lille basse blev allerede passet da han var 6 uger (faktisk også før) og jeg var super glad for hjælpen :-)
Men du må bare forklare hende at du ikke føler dig tryg ved det endnu....

For mig handler det også bare meget om at de skal kende hinanden inden hun passer.. og en ting - som jeg ikke ved om jeg kan stole på - er om hun ville ringe til mig hvis det gik helt galt.. Har selv passet min søsters unger inden jeg selv fik børn.. Hvis der var noget ville jeg hellere ringe til hende en gang for meget - sådan tror jeg bare ikke min svigermor er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.