Hvilke håndvægte/fitnessvægte har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

853 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. marts 2014

SandraXOXO

Og hvor mange kg vil i anbefale en nybegynder der især gerne vil af med 'bingovingerne' ? Jeg er overvægtig og har lige lagt hele min livsstil om så er rigtig rigtig nybegynder.

Er 1 kg og 2 kg nok her i starten eller skal de være tungere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2014

Malthe2010

Jeg har træner i snart 3 md, og jeg syntes 2kg er rigeligt til mig, alt efter øvelse, bliver de ret tunge i længden :-) så jeg ville ikke starte med mere end det God fornøjelse med træningen, det er en fornøjelse når først man er kommet igang med det

Anmeld

17. marts 2014

Just123

SandraXOXO skriver:

Og hvor mange kg vil i anbefale en nybegynder der især gerne vil af med 'bingovingerne' ? Jeg er overvægtig og har lige lagt hele min livsstil om så er rigtig rigtig nybegynder.

Er 1 kg og 2 kg nok her i starten eller skal de være tungere?

Hellere mindre vægt og så øvelserne er udført rigtig, frem for mange kg og så man næsten ikke kan lave øvelserne  

med 1 kg og så mange gentagelser så det kan mærkes, så skal der nok komme gode resultater  

Anmeld

17. marts 2014

MorDk

Jeg kan bedst lide at bruge mindst 1½ kg. - 2½ kg.

Anmeld

17. marts 2014

SandraXOXO

Malthe2010 skriver:

Jeg har træner i snart 3 md, og jeg syntes 2kg er rigeligt til mig, alt efter øvelse, bliver de ret tunge i længden :-) så jeg ville ikke starte med mere end det God fornøjelse med træningen, det er en fornøjelse når først man er kommet igang med det

Tak

Anmeld

17. marts 2014

SandraXOXO

Malthe2010 skriver:

Tak, håber jeg kommer til at elske det! :-D Elsker ihvertfald min sunde livsstil ind til videre.

Anmeld

17. marts 2014

SandraXOXO

MorDk skriver:

Jeg kan bedst lide at bruge mindst 1½ kg. - 2½ kg.

Hvor længe har du trænet? Jeg er jo helt grøn i faget ;-)

Anmeld

17. marts 2014

SandraXOXO

Just123 skriver:

Hellere mindre vægt og så øvelserne er udført rigtig, frem for mange kg og så man næsten ikke kan lave øvelserne  

med 1 kg og så mange gentagelser så det kan mærkes, så skal der nok komme gode resultater  

Jeg har lige købt både to 1 kg, og to 2 kg. :-D
Jeg skal jo ikke kører sur i det med for tunge vægte som du siger.

Anmeld

18. marts 2014

2børn2

Man skal bare også huske ikke at gøre det for nemt for sig selv.

Jeg bruger 2.5 og 5 kg's vægte.

Der skal noget vægt på for at det giver noget, i min terminologi.

Man skal virkelig kunne mærke at man kæmper de sidste gange med laver en øvelse.

Anmeld

19. marts 2014

SandraXOXO

2børn2 skriver:

Man skal bare også huske ikke at gøre det for nemt for sig selv.

Jeg bruger 2.5 og 5 kg's vægte.

Der skal noget vægt på for at det giver noget, i min terminologi.

Man skal virkelig kunne mærke at man kæmper de sidste gange med laver en øvelse.

Dør da hvis jeg starter med 5 kg :-D :-P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.