Vil træne, men for det aldrig gjordt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2014

morethanperfect

Anonym skriver:

Hjælp.!!! Hvordan får man tid til træning med barn.?

Jeg er så træt af at se på mig selv.
Jeg er ca. 165 cm, og vejer godt 73-75 kg, og nu er det ikke sjovt mere.
Men hver gang jeg har planer om at starte, sker det ikke, og så kommer der de mest dumme undskyldninger, og jeg spiser selvf. Også efter det.

Hm og hvordan får man lige tid med barn i tumlings alderen.??? Hvornår på dagen og hvor mange gange om ugen er det realistisk at træne, hvis man KUN har skolen, og praktikplads i forskellige perioder.?? Og hvad med ens sociale liv og kæresten....

Oh gid jeg var ligeglad og bare gjorder det alligevel. Men hjælp.!!! Ved faktisk IKKE hvornår jeg skulle gøre det.??

Jeg er alene mor til 2 , og jeg træner herhjemme ..

Dog træner jeg kun mave, ryg og squats .. Og armbøjninger , laver jeg ind i mellem . Det tager ikke lang tid , men gør man det hver dag i noget tid , kommer der hurtigt forandringer .. Jeg gør det når de er puttet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2014

Lullaby

Anonym skriver:

Hjælp.!!! Hvordan får man tid til træning med barn.?

Jeg er så træt af at se på mig selv.
Jeg er ca. 165 cm, og vejer godt 73-75 kg, og nu er det ikke sjovt mere.
Men hver gang jeg har planer om at starte, sker det ikke, og så kommer der de mest dumme undskyldninger, og jeg spiser selvf. Også efter det.

Hm og hvordan får man lige tid med barn i tumlings alderen.??? Hvornår på dagen og hvor mange gange om ugen er det realistisk at træne, hvis man KUN har skolen, og praktikplads i forskellige perioder.?? Og hvad med ens sociale liv og kæresten....

Oh gid jeg var ligeglad og bare gjorder det alligevel. Men hjælp.!!! Ved faktisk IKKE hvornår jeg skulle gøre det.??

Jeg står op før familien og løber. 

Anmeld

18. marts 2014

2børn2

Jeg er så heldig at have indrettet et fitness rum i kælderen med vægte og stænger og så har jeg en cross trainer i stuen. Min mand arbejder om natten og sover derfor om aftenen så kunne ikke få det passet ind, og dette passer mig fint.

Anmeld

19. marts 2014

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. Jeg har prøvet det meste af hvad i skriver, og det har i perioder gået fint, men af en grund så går det bare i stå på et tidspunkt og så kommer jeg ikke videre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.