Vil træne, men for det aldrig gjordt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.089 visninger
13 svar
1 synes godt om
16. marts 2014

Anonym trådstarter

Hjælp.!!! Hvordan får man tid til træning med barn.?

Jeg er så træt af at se på mig selv.
Jeg er ca. 165 cm, og vejer godt 73-75 kg, og nu er det ikke sjovt mere.
Men hver gang jeg har planer om at starte, sker det ikke, og så kommer der de mest dumme undskyldninger, og jeg spiser selvf. Også efter det.

Hm og hvordan får man lige tid med barn i tumlings alderen.??? Hvornår på dagen og hvor mange gange om ugen er det realistisk at træne, hvis man KUN har skolen, og praktikplads i forskellige perioder.?? Og hvad med ens sociale liv og kæresten....

Oh gid jeg var ligeglad og bare gjorder det alligevel. Men hjælp.!!! Ved faktisk IKKE hvornår jeg skulle gøre det.??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

De perioder hvor jrg har været god til at komme afsted har jeg været der 2gange i hverdagene, far puttede de aftener og så trissede jeg i centeret imens. Så var jeg dernede kl 19.20 ca og hjemme igen kl 21. 

Hvis vi ikke havde planer i weekenden kunne jeg også tage 1timr eller 1,5 til middag når han sov lur. 

Det kan sagtens lade sig gøre. Mit issue er at jeg er træt med træt på efter aftensmaden 

Anmeld

16. marts 2014

L&V

Anonym skriver:

Men hver gang jeg har planer om at starte, sker det ikke, og så kommer der de mest dumme undskyldninger, og jeg spiser selvf. Også efter det.

Hm og hvordan får man lige tid med barn i tumlings alderen.??? Hvornår på dagen og hvor mange gange om ugen er det realistisk at træne, hvis man KUN har skolen, og praktikplads i forskellige perioder.?? Og hvad med ens sociale liv og kæresten....

Oh gid jeg var ligeglad og bare gjorder det alligevel. Men hjælp.!!! Ved faktisk IKKE hvornår jeg skulle gøre det.??

Jeg har selv to små børn. Er på barsel med den lille. lige nu der træner jeg 2 aftner om ugen. smutter lige efter aftensmaden og når lige hjem til nat mys. når den lille ska køres ind i vugger bliver det hver formiddag jeg træner..

Tænker det handler om at priotere så er det.nemt nok

Anmeld

16. marts 2014

Frk.S

Så længe du ikke er enlig mor, burde det kunne lade sig gøre... med den rette prioritering.

Som det ser ud hos os nu, så laver vi hver søndag en ugeplan med næste uges aktiviteter samt madplan (som er passet ind efter aktiviteter - så der fx er rester en dag hvor der kan være lidt hektisk).

Så planlægger jeg og manden vores træning så det kan hænge sammen og skriver det på. Så ved manden, at fx torsdag skal han være hjemme inden 16.30, så jeg kan nå ned at træne. Nogle gange kører han og Freja mig afsted og tager hjem og hygger samt ordner mad. Når de så har hentet mig igen spiser vi. Nogle gange tager jeg bare selv afsted og kommer hjem når Freja er ved at blive puttet så jeg kan nå at sige godnat til hende.

Nogle gange træner jeg også lørdag eller søndag formiddag, hvis det passer bedre.

Anmeld

16. marts 2014

ESV

Anonym skriver:

Hvad med nogen st træne sammen med så du forpligter dig til at mødes med en anden??

Hvor bor du henne??

Anmeld

17. marts 2014

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg træner dagligt 30 minutter derhjemme med Charlotte Bircow. 

Det er nemt og effektivt og så skal jeg ikke ud af døren. 

Anmeld

17. marts 2014

MorDk

Jeg træner inden arbejde (arbejder aftenvagt) Min plan er er træne 2-3 gange om ugen.... meeen det holder ikke pt. Men det er planen. Afl. ungerne i inst. tidligt de dage jeg skal træne og så er jeg deroppe mellem 1½-2 timer. 

Men jeg vil råde dig til at gøre det om aften når manden putter. Gør det for DIG! Du vil ikke fortryde det. 

Anmeld

17. marts 2014

Moar2011

Anonym skriver:

Jeg er alene mor til en dreng på 3 om en måned.

det ikke for at være muggen eller komme med et surt kommentar, men TID, du har en kæreste der kan tage jeres barn, mens du træner den 1 til 1½ om dagen, og så måske 3-4gange på en hel uge.

eller træne derhjemme, var jo os en mulighed.

Anmeld

17. marts 2014

CaWi

Anonym skriver:

Jeg har skoledag fra 8.15 til 13.45.
Så er der selv studie til kl 15.30.
De dage jeg er hurtigt færdig med opgaver, tager jeg op og træner inden jeg henter den lille i DP.
Jeg træner i loop, og det tager maks 45 min.
Når jeg skal i praktik ved jeg ikke lige hvordan det kommer til at passe.

Anmeld

17. marts 2014

Annette A

Jeg løber 2 gange om ugen når børnene sover til middag og deres far er hjemme hos dem eller om aften når de er lagt i seng (når det er sommertid og lyst.). Så løber jeg en time og løber på den måde 14-15 km om ugen og det er rigeligt synes jeg og fungerer fint. Jeg har så også en løbevogn hvis jeg nu er nødt til at have et barn med på turen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.