[citat][f][småt]Lulle25 skriver:[/småt][/f]
Lige mine ord Louise:P Det er da traels, men man kan jo ikke gøre for hvis man er syg eller den lille er syg, eller man har glemt noget som du også selv har villa;)
[citat][f][småt]Louise83 skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Villa skriver:[/småt][/f]
Hej Tøser :)
Min mødregruppe nr.1 har brændt mig af 2 gange nu :'(
Eller jeg føler mig brændt af, når de enten blir' helt væk. Eller melder afbud samme morgen.
Specielt træls hvis man har handlet ind til de skulle komme. Har dækket op, bagt osv.
Er det bare mig, eller ligger det for vane at melde afbud?
Er bange for at jeg må melde afbud hos min mødregruppe nr.2 i morgen, da jeg har glemt at den store skal til tandlæge :$ + der kommer en KL.14 Så det kommer desværre til at knibe med at nå det hele :(
Avs avs! Det ligger ellers ikke til mig at melde afbud :S
Lige en hilsen til Malene.
Vedr. kvarterhuset, så vil jeg godt tage jer med derind hvis det er :) Jeg er selv flyttet fra Knud Hansens Vej til min lille bondegård :D
Men har desværre nok kun plads til 1 barnevogn i bilen :( Kunne da bare tage tvillingebarnevognen med (L)
[/citat]
Er det ikke lidt det samme at du ikke kommer i mødregruppe i morgen, som at de andre havde brændt dig af sidst? Hvis du først melder fra i dag så har den som holder det nok også nået at købe ind osv. ;) Men du har da ret i at det er surt hvis man har dækket op og det hele og de så bare blir væk... [/citat][/citat]
Jo, det er det :$ Har også haft det vildt dårligt med det :( Men havde fuldstændig glemt de aftaler der var for i dag, da jeg ikke lige havde fået det ind i kalenderen. Synes bare at tandlæge og det møde var for vigtigt til at aflyse. Min dreng har så fået sit første hul :( Ikke lige noget der gjorde min dag bedre.
Jeg må jo bare krydse fingre for at de søde tøser tilgir' mig, og jeg på en eller anden måde kan gøre det godt igen ;)
Vicky
Anmeld