Kolding-tøser, skal vi finde en dag vi kan mødes i kvarterhuset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.614 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. marts 2008

Louise83

Ja, skal vi det?

Jeg foreslår på mandag, den 31. :D

Ja, og så skal vi jo også gerne ha nogle af de nye på banen, man er vel nysgerrig :)) :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2008

Malene

Vi er på, det er helt sikkert
Undskyld jeg spørg, men hvad er kvarterhuset??

Anmeld

26. marts 2008

Louise83

Malene skriver:

Vi er på, det er helt sikkert
Undskyld jeg spørg, men hvad er kvarterhuset??

Det ligger inde på Junghansvej (ved Knud Hansensvej, Mosevej, Haderslevvej, siger det dig noget?) i kolding, det er et klub-hus som primært buges som klub for kvarterets unge, men man kan låne lokaler gratis til fx mødregruppe. Man kan også leje lokaler til fx bryllup eller konfirmation billigt :) Jeg har kun været med 1 gang så kender det ikke vildt godt ;)

Anmeld

26. marts 2008

Lulle25

Jeg satser på at være rask på mandag så vi kan melde til, hvis ikke må vi jo melde fra igen...
Kvarterhuset er et hus hvor du kan låne lokaler til feks mødregrupper mm der er køkken deroppe så du kan lave kaffe, der er service osv deroppe, men mad og drikke skal man selv medbringe. Det ligger på junghansvej i kolding og er i tiptop stand, der er også toiletter med pusleplads, så det er ret børnevenligt ;)

Anmeld

26. marts 2008

Kristina V

yes vi er også friske her:)

Anmeld

26. marts 2008

Malene

Lulle25 skriver:

Jeg satser på at være rask på mandag så vi kan melde til, hvis ikke må vi jo melde fra igen...
Kvarterhuset er et hus hvor du kan låne lokaler til feks mødregrupper mm der er køkken deroppe så du kan lave kaffe, der er service osv deroppe, men mad og drikke skal man selv medbringe. Det ligger på junghansvej i kolding og er i tiptop stand, der er også toiletter med pusleplads, så det er ret børnevenligt ;)

Oki tak. hvilken bus køre derud til, ved du det el an anden som ved det?

Anmeld

26. marts 2008

Lulle25

Køre næsten aldrig i bus, men mener det er bus nr. 4 der køre derud. Er dog ikke helt sikker???(L)

Anmeld

26. marts 2008

Malene

Øv jeg kan ikke den dag alligevel.
Kærsten har aftalt med kvik hvidevareservice at de skal komme mandag og lave vores opvaskemaskine.

Men vi er helt sikkert med en anden gang.

Anmeld

27. marts 2008

Louise83

Lulle og Kristina, hva siger i til at komme ud til mig i stedet på mandag? Det ser jo ikke ud til at vi blir så mange :D

Kristina: Tak for i dag, det var hyggeligt!! Ja madan mokka var da fint med tøserne, det kan man godt gøre igen :)

Anmeld

27. marts 2008

Kristina V

jeg er frisk !! Har i en date tirsdag os Louise??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.