Min smukke datters fødsel (Lang!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2014

Tulle28

Skøn FB - og sikke en charmetrold! Stort tillykke med hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Tillykke med hende

Anmeld

14. marts 2014

Frk. Petersen

Michelle21 skriver:

Stort tillykke med hende søde

Mange tak selv søde

Anmeld

14. marts 2014

Frk. Petersen

MoarHvidovre skriver:

Tillykke med hende

Mange tak

Anmeld

14. marts 2014

Frk. Petersen

Tulle28 skriver:

Skøn FB - og sikke en charmetrold! Stort tillykke med hende

Ja hun er så! mange tak

Anmeld

15. marts 2014

Pcokate

Sikke et forløb (sejt gået) og ja der glemmes lidt at sætte fokus på efterfødselsforløbet såsom at tisse kan svie af helvedes til 

Men tillykke med prinsessen, hun er bedårende

Anmeld

15. marts 2014

Frk. Petersen

Pcokate skriver:

Sikke et forløb (sejt gået) og ja der glemmes lidt at sætte fokus på efterfødselsforløbet såsom at tisse kan svie af helvedes til 

Men tillykke med prinsessen, hun er bedårende

Mange tak ja det var sku noget af en omgang, men alt for min lækre pige

Meget syntes jeg egentlig.. Men ikke kun det, også sådan noget som efterveer, og hvad er forskellen på efterveer og ondt i maven - det fandt jeg ud af på den hårde måde, for en uge efter fik jeg så ondt at jeg ikke kunne rejse mig fra sengen - det viste sig så at være en infektion i livmoderen..
Og sådan noget som amning, syntes jeg også de glemmer helt vildt at informerer ordentligt om, jeg fik så mange forskellige ting af vide at jeg endte med at blive helt forvirret.. Var tæt på at få en underernæret pige til sidst, fordi min produktion slet ikke kom igang ordentligt.. det er sørgeligt når man rigtig gerne vil..

Anmeld

15. marts 2014

Pcokate

Frk. Petersen skriver:

Mange tak ja det var sku noget af en omgang, men alt for min lækre pige

Meget syntes jeg egentlig.. Men ikke kun det, også sådan noget som efterveer, og hvad er forskellen på efterveer og ondt i maven - det fandt jeg ud af på den hårde måde, for en uge efter fik jeg så ondt at jeg ikke kunne rejse mig fra sengen - det viste sig så at være en infektion i livmoderen..
Og sådan noget som amning, syntes jeg også de glemmer helt vildt at informerer ordentligt om, jeg fik så mange forskellige ting af vide at jeg endte med at blive helt forvirret.. Var tæt på at få en underernæret pige til sidst, fordi min produktion slet ikke kom igang ordentligt.. det er sørgeligt når man rigtig gerne vil..

Ja du har helt ret. Amning, efterveer m.m. Er mindst lige så vigtigt som alt før fødslen. 

Jeg kan huske at jeg var fuldkommet forrevet i fødselskanalen. Det opdagede jordemoder ikke og fordi jeg havde læst at det godt kunne svie i op til 8 uger efter fødsel, opdagede jeg ikke en rigtig grim infektion. Før lægeundersøgelsen. 

Min veninde var på barselsgangen og selv der var der ikke ekspertise/tid til at hjælpe med at få amningen ordentlig i gang. 

Det er lidt skandaløst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.