1½ år og virkelig grænsesøgende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2014

IdasSmor

MorDk skriver:

Åh ha... min datter på 1½ år er virkelig strid for tiden. ALT bliver smidt på gulvet og hun spytter m.m Hvis ikke hun får "sin vilje" skriger hun og kaster sig ned på gulvet. Jeg synes altså det er liiige tidligt nok... (det er nok ikke) Men hold op det trækker tænder ud nu, hvor jeg også har en "selvstændig" 3½ årig også! Pyha! Måtte bare lige ud med det. 

Andre, hvis 1½årige laver "ballade"? 

Min pige Ida 5 1/2 år er stadig MEGET grænsesøgende  

Tror det aftager ved 18 års alderen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2014

Mama2012

Haha!!! Det kan jeg nikke genkendende til!

Vores dreng på 1,5 er sindsygt grænsesøgende. Han skubber ting på gulvet, mens han kigger os lige ind i øjnene - selv om vi har sagt nej 1000 gange. Han kradser og bider (heldigvis kun os), hvilket vi virkelig arbejder med. Og så skriger han som en stukken gris, hvis ikke tingene kører lige efter hans hoved!

Tager det som et sundhedstegn, selvom det virkelig trækker tænder ud, når man er gravid og fuld af hormoner oveni... Dagplejemoren siger, at det er normalt for børn, der er fremmelige sprogligt, at søge grænser tidligere af en eller anden grund 

Anmeld

14. marts 2014

ESV

Emilie er lige over 4 år og hun er stadig sådan. Tag en dyb vejrtrækning og tæl til 400

Anmeld

14. marts 2014

MorDk

Tak for jeres svar og hvor er det dejligt man ikke er "alene" 

Anmeld

16. marts 2014

MorDk

Soleil skriver:

Bliver næsten lidt glad for at læse denne tråd!  Min søn blir 2 næste måned og har det sidste halve år været en riiiigtig strid banan.

Han smider sig også når han ikke får sin vilje og jeg har lige været igennem en periode hvor han slog ud efter en, det har jeg heldigvis fået stoppet. MEN det skal helst køre efter hans hoved, det hele. Han smider også med maden, når han ikke lige får det han vil have 

Trodsalderen er en krævende alder, hvor man skal tælle til 10 maaaaange gange.

Troede kun det var min dreng og var næsten ved at blive bekymret for hvad jeg havde gjort galt i opdragelsen. Så derfor gør det mig lidt glad at andre sidder i samme situation som mig 

Har også en søn han er 3½ han er MEGA strid. Men det kan ik samlignes... Hver alder har sin "charme" SUK!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.