Hej.
Jeg søger någen som har haft kvalme og meget opkast under graviditeten og fået piller mod kvalme.. Og hvilken slags piller?
Jeg har kastet op fra uge 7 og lider stadig af opkast hvis jeg ikke spiser min kvalme pille. Jeg har læst meget om dem og fandt kun negative svar.
Ondansetron stada 4 mg er navnet og der står at man ikke anbefalder det til gravide fordi det er for lidt viden om hvordan de kan påvirke fostret 
Jeg har fået dem udskrevet fra hospitalet da jeg var inlagd. Er så bange og ved ikke hvad jeg skal stille op.
Hva med hvis det skader mit opfødte barn? Jeg kender jo ikke nogen som har spist de her piller. Jeg kan engang overleve en dag uden denne mystiske pille
Hvordan kan gravide overleve med att kaste op konstant??? Skriv hvis du har fået sådan piller mod kvalme nu/før. 
Jeg fik os tilbudt de piller, af en læge, men fik frarådet dem fra en anden læge.
Jeg har i mine tre graviditeter kastet op en til to gange i timen fra uge 4 til jeg fødte 9 måneder efter, så blev indlagt for at få væske og sukker i drop, da jeg så halvanden måned tabte mig tolv kilo.
Spiste og drak overhovedet ikke nok i mine graviditeter og var meget afkræftet.
Men de berømte piller jeg fik tilbudt tog jeg aldrig, der er ikke nok viden om dem, og hvad de eventuelt kan Gøre ved det ufødte barn.
Det eneste jeg spiste i mine graviditeter var gravidtamin, ekstra d vitamin og jern.
Og så måtte jeg leve med at sådan var det bare. Det er ekstremt hårdt, men du skal nok overleve/klare den.
Men sørg for at blive indlagt, og få hjælp via drop