Nu fødte jeg godt nok i Randers - endte med AKS.... men da Freja var meget dårlig da hun kom ud, blev vi overflyttet til Skejby, hvor vi var et døgns tid... Freja på neonatal-intensiv og os på mor/barn afsnittet.
Jeg synes de var super søde og hjælpsomme. Jeg kunne ikke amme Freja det første døgn, da hun var tilkoblet diverse slanger osv. Men da jeg udtrykte at det var et stort ønske for mig at amme, var de bare så gode til at få mig i gang, så min mælkeproduktion kom i gang, så jeg uden problemer kunne starte amning op, da jeg endelig fik hende i armene efter et døgn.
Det var et team fra Skejby, der hentede Freja Randers til Skejby i babyambulance. Vi kunne først få lov at køre efter hende efter nogle timer (da jeg skulle have følingen tilbage i benene og tisse først), Og de skrev jævnligt sms'er til vores telefoner med updates, hvor de var så søde og skrev at alt gik godt med hende. Det var simpelthen guld værd i nogle rigtig svære timer, at vi hele tiden blev forsikret om, at det gik fremad med hende.
Jeg har i hvert fald kun godt at sige om servicen der... i hvert fald som den var for 2½ år siden.
Anmeld