Så er det en realitet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.485 visninger
11 svar
6 synes godt om
12. marts 2014

et-ønske

På grund af min graviditets sukkersyge og tvillinger, skal jeg ikke føde i Herning, men Skejby det er selvfølgelig det bedste for børnene og mig - men jeg synes det er noget af en kamel at sluge.

I Herning er servicen i top - jeg kender stedet, og det er tæt på hjemmet og min store datter.

Synes jeg kan læse mig til at man på Skejby skal sørge for ALT selv bleer til mor og barn, dyne til baby lige fra fødslen tøj osv??

Jeg skal have pks, så synes det lyder underligt at man selv skal have sengetøj med på operations stuen - tøj osv??

Har du født på Skejby, evt fået pks, vil du dele alt hvad du ved - så jeg måske kan få lidt ro i sindet ? Hvad er godt at medbringe, er der virkelig bare nul service og ingen hjælp at hente?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2014

2babygirls

et-ønske skriver:

På grund af min graviditets sukkersyge og tvillinger, skal jeg ikke føde i Herning, men Skejby det er selvfølgelig det bedste for børnene og mig - men jeg synes det er noget af en kamel at sluge.

I Herning er servicen i top - jeg kender stedet, og det er tæt på hjemmet og min store datter.

Synes jeg kan læse mig til at man på Skejby skal sørge for ALT selv bleer til mor og barn, dyne til baby lige fra fødslen tøj osv??

Jeg skal have pks, så synes det lyder underligt at man selv skal have sengetøj med på operations stuen - tøj osv??

Har du født på Skejby, evt fået pks, vil du dele alt hvad du ved - så jeg måske kan få lidt ro i sindet ? Hvad er godt at medbringe, er der virkelig bare nul service og ingen hjælp at hente?

Har kun født vaginalt to gange på Skejby, men havde kun tøj med, alt andet lånte vi.
Dyne, bind, bleer, sengetøj.... Alt.

Anmeld

12. marts 2014

SHERO

Bare rolig, fik selv pks på skejby for 6 uger siden, og så længe du skal ligge på barselgang eller børneafd. Så er der både dyne, sengetøj, tøj og bleer.. Det et kun hvis du bliver udskrevet til. Patient hotellet. Jeg havde også alt med, endte dog med at bruge egen dyne og betræk alligevel da der kom lidt blod på hospitalets... ??

Anmeld

12. marts 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Hvis man selv skal have det hele med på Patienthotellet, så er det lavet om for nyligt. Vi var 2 døgn på Patienthotellet og her var der også alt, hvad vi havde brug for.

Anmeld

12. marts 2014

et-ønske

Tak for jeres svar, det gør mig da lidt mere rolig. Vi kommer formentlig til at ligge på mor/barn på grund af sukkersygen og at det er tvillinger.
Synes godt nok også det lød underligt at man selv skal have med på op....

Anmeld

12. marts 2014

Carina:-)

Jeg sørger ikke for noget som helst.

Han fik bleer ,tøj og dyne både på neo og på y2 '

Og det samme fik jeg.

Men ja det kan ikke sammenlignes med Herning-men alt i alt var det en ok oplevelse,og ved længere ophold kan du blive overflyttet -det gjorde vi

Anmeld

12. marts 2014

et-ønske

Carina:-) skriver:

Jeg sørger ikke for noget som helst.

Han fik bleer ,tøj og dyne både på neo og på y2 '

Og det samme fik jeg.

Men ja det kan ikke sammenlignes med Herning-men alt i alt var det en ok oplevelse,og ved længere ophold kan du blive overflyttet -det gjorde vi

Det er rart at høre at det ikke er så koldt og fabriksagtig som det fremgår på deres hjemmeside

Jeg spurgte til det med overflytning - og de sagde at det gjorde man så hurtigt at børnene var klar til det men at jeg sikkert ville blive udskrevet efter et par dage tak for kaffe - i Herning har jm sagt 5 dage, og mere hvis jeg har brug for det, da jeg så gerne vil have amning til at fungere denne gang.

Anmeld

12. marts 2014

AnthonsMor

et-ønske skriver:

Nu fødte jeg i Viborg, men jeg tænker da at du godt kan ringe derud og spørge ad hvordan og hvorledes?

Anmeld

12. marts 2014

2babygirls

et-ønske skriver:

Det er rart at høre at det ikke er så koldt og fabriksagtig som det fremgår på deres hjemmeside

Jeg spurgte til det med overflytning - og de sagde at det gjorde man så hurtigt at børnene var klar til det men at jeg sikkert ville blive udskrevet efter et par dage tak for kaffe - i Herning har jm sagt 5 dage, og mere hvis jeg har brug for det, da jeg så gerne vil have amning til at fungere denne gang.

Rolig rolig... Jeg lå godt nok på patienthotellet, men fik tilbud om at blive fordi den første ikke ville sutte på venstre bryst, så de læsser dig ikke bare ud. Du må blive lige til du er tryg ved det hele.

Anmeld

12. marts 2014

et-ønske

AnthonsMor skriver:

Nu fødte jeg i Viborg, men jeg tænker da at du godt kan ringe derud og spørge ad hvordan og hvorledes?

Jeg skal til samtale derude på mandag. Men kan godt lide at høre andres erfaringer, måske nogle havde fif eller noget jeg skal være obs på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.