Er det gratis at blive insemineret med donorsæd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2014

modesty

Rubinia skriver:

Det er gratis (indtil man er 40 år). Man skal bare betale for hormonerne selv, og dem er der tilskud til. Jeg har også fået en åben donor gratis. 

Læs mere om mit forløb på 

http://kanikkevente.blogspot.dk/

Jeg hører flere andre fortælle at man selv skal betale for sæden og det er også hvad min veninde har fået at vide på sin klinik (Trianglen). Har du fået sæden gratis og hvis ja, hvordan og hvor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2014

Rubinia

modesty skriver:

Jeg hører flere andre fortælle at man selv skal betale for sæden og det er også hvad min veninde har fået at vide på sin klinik (Trianglen). Har du fået sæden gratis og hvis ja, hvordan og hvor?

Jeg er blevet insemineret på Hvidovre Hospitals Fertilitetsklinik. De gav mig et password til en sædbank, hvor jeg kunne vælge en donor. Så bestilte de sæden. Det er såmænd det hele. Jeg er lige blevet gravid på den måde, så det burde være sådan det er. Jeg ved ikke, om de fortolker reglerne på samme måde alle steder.

Anmeld

2. maj 2014

ønskebørn74

modesty skriver:

Har hun børn i forvejen?

Anmeld

3. maj 2014

modesty

ønskebørn74 skriver:

Har hun børn i forvejen?

Nej. Hun er blevet henvist til en privatklinik. Jeg har fra starten prøvet at få hende til at undersøge hvordan reglerne er i det offentlige, men hun har ikke gjort det. Nu tror jeg lige at jeg presser hende igen.

Anmeld

3. maj 2014

ønskebørn74

modesty skriver:

Nej. Hun er blevet henvist til en privatklinik. Jeg har fra starten prøvet at få hende til at undersøge hvordan reglerne er i det offentlige, men hun har ikke gjort det. Nu tror jeg lige at jeg presser hende igen.

Find ud af om de har overenskomst med det offentlige.. Det har mange af de private.. Så kan hun få en henvisning dertil i stedet..

Anmeld

10. maj 2014

Somnang

Jeg har selv lige været til første møde på riget, og skal tilbage den 18 for at ultrascannes og derefter insimeneres med  en åben doner. det eneste det koster mig intil videre da det er uden hormoner er den ægløsningssprøjte jeg skal tage. Jeg fik en henvisning fra min læge, der er ca 3 mdr ventetid, men så er der tid til at få taget alle prøverne

Jeg har fået at vide at jeg har 6-9 forsøg gratis på denne måde inden vi ændre behandling, evt med hormoner. håber det hjalp lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.