Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
emmagirl skriver: Ja, det er slet ikke tosset at følge den live Og selvfølgelig bliver din mave mindst ligeså flot - og den skal også nok skrumpe ind bagefter når du bruger aaal din barsel nede i crossgym randers
Ja, det er slet ikke tosset at følge den live
Og selvfølgelig bliver din mave mindst ligeså flot - og den skal også nok skrumpe ind bagefter når du bruger aaal din barsel nede i crossgym randers
Det satsede jeg i hvert fald på, at jeg skulle
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ayasmor skriver: Det satsede jeg i hvert fald på, at jeg skulle
De skal jo heller ikke kede sig dernede og i september er min barsel slut, så passer det med at du kan tage over
Ayasmor skriver: Så fik jeg lige taget lidt nye billeder af den voksende mave I dag er jeg 13+3 og har da efterhånden fået lidt mave på. Fremmede er begyndt at kommentere min mave og ser ret spøjse ud når jeg siger, at jeg er 3 mdr. henne I anledningen af, at jeg ENDELIG fandt en par bukser, der var små nok til at passe mig uden at slaske på numsen, så blev det lige i det nye og meget behagelige outfit Hilsen Sara
Så fik jeg lige taget lidt nye billeder af den voksende mave I dag er jeg 13+3 og har da efterhånden fået lidt mave på. Fremmede er begyndt at kommentere min mave og ser ret spøjse ud når jeg siger, at jeg er 3 mdr. henne I anledningen af, at jeg ENDELIG fandt en par bukser, der var små nok til at passe mig uden at slaske på numsen, så blev det lige i det nye og meget behagelige outfit
Hilsen Sara
Du har en rigtigt fin mave! Jeg synes jeg stadigværk kigge mere tyk end gravid
emmagirl skriver: De skal jo heller ikke kede sig dernede og i september er min barsel slut, så passer det med at du kan tage over
Nej, det er godt vi kan holde dem beskæftiget med alle de babyer
DesiraeR skriver: Du har en rigtigt fin mave! Jeg synes jeg stadigværk kigge mere tyk end gravid
Tusind tak skal du have, og i lige måde Nu har jeg jo set dig før og synes godt man kan se, at du har fået noget mere mave på, der ikke bare er kagemave
Francisca skriver: Flot babyhule Jeg er selv 14+2 idag og min mave ser også større ud end andres. Er også 2 gangs gravid med en datter på 21 måneder så maven er ikke så fast og stram til at holde inde som første gang
Flot babyhule Jeg er selv 14+2 idag og min mave ser også større ud end andres. Er også 2 gangs gravid med en datter på 21 måneder så maven er ikke så fast og stram til at holde inde som første gang
Tusind tak Hvor hyggeligt, så kan vi jo følges igennem Det er nu dejligt nok, at man allerede ser gravid ud, men det måtte godt slappe lidt af Her er det også 2. gang, dog er min datter 5 (hvilket stadig ikke betyder, at jeg var fast og stram på maven haha)
Ayasmor skriver: Tusind tak skal du have, og i lige måde Nu har jeg jo set dig før og synes godt man kan se, at du har fået noget mere mave på, der ikke bare er kagemave
Tusind tak Måske der er lidt kagemave, det var min or min datter fødselsdagen sidste uge
Stort tillykke - jeg havde heller ikke fået med, at du er gravid.
DesiraeR skriver: Tusind tak Måske der er lidt kagemave, det var min or min datter fødselsdagen sidste uge
Haha Lidt kagemave skal der nu også til :p (siger hende, der lige selv har spist en god portion her til aften)Tillykke med din datters og din egen fødselsdag i fredags
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128