Nye billeder herfra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.369 visninger
19 svar
30 synes godt om
11. marts 2014

Ayasmor

Så fik jeg lige taget lidt nye billeder af den voksende mave I dag er jeg 13+3 og har da efterhånden fået lidt mave på. Fremmede er begyndt at kommentere min mave og ser ret spøjse ud når jeg siger, at jeg er 3 mdr. henne I anledningen af, at jeg ENDELIG fandt en par bukser, der var små nok til at passe mig uden at slaske på numsen, så blev det lige i det nye og meget behagelige outfit

Hilsen Sara

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2014

Mother-love

Ayasmor skriver:

Så fik jeg lige taget lidt nye billeder af den voksende mave I dag er jeg 13+3 og har da efterhånden fået lidt mave på. Fremmede er begyndt at kommentere min mave og ser ret spøjse ud når jeg siger, at jeg er 3 mdr. henne I anledningen af, at jeg ENDELIG fandt en par bukser, der var små nok til at passe mig uden at slaske på numsen, så blev det lige i det nye og meget behagelige outfit

Hilsen Sara

Fin babybule

Anmeld

11. marts 2014

Ayasmor

Havanagila skriver:

Fin babybule

Tak skal du have

Anmeld

11. marts 2014

elskeratværemor

Sikke en fin baby hule:-) 

Ja du ser ud til at være længere henne end de 3 mdr men det må da os være dejligt at se gravid ud så hurtigt (så slipper man for de uger hvor man ser lidt fed ud i stedet for) :-) dem ville jeg gerne selv ha sprunget over hihi :-)

Anmeld

11. marts 2014

Ayasmor

sus1987 skriver:

Sikke en fin baby hule:-) 

Ja du ser ud til at være længere henne end de 3 mdr men det må da os være dejligt at se gravid ud så hurtigt (så slipper man for de uger hvor man ser lidt fed ud i stedet for) :-) dem ville jeg gerne selv ha sprunget over hihi :-)

Tak skal du have

Det gør mig nu ikke noget, så længe, at den liiige slapper lidt af nu her :p Det er så også 2. gang, så det har helt sikkert noget at sige Hihi, ja, den face er bare ikke sjov, husker at jeg pustede maven op med min datter dengang, netop for ikke bare at se småtyk ud :p

Anmeld

11. marts 2014

Miss Church

Ayasmor skriver:

Hilsen Sara

Ej det er da gået min næse forbi at du er gravid!  

Stort tillykke og sikke en fin mave allerede! 

Anmeld

11. marts 2014

mommy1991

Ayasmor skriver:

Hilsen Sara

SMUK mavse Og ja, den vokser vidst stadig med raketfart.. Det ligner nærmest at du er større end jeg var da jeg trådte ind i 3. trimester - så kan godt forstå fremmede er forvirret

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. marts 2014

Ayasmor

Miss Church skriver:

Ej det er da gået min næse forbi at du er gravid!  

Stort tillykke og sikke en fin mave allerede! 

Hihi, det kan smutte det skidt Tusind tak skal du have. Og i lige måde, bare lige den anden vej rundt for dit vedkommende. Imponerende, hvor stor en mave, der kan skrumpe ind til så lidt

Anmeld

11. marts 2014

Ayasmor

emmagirl skriver:

SMUK mavse Og ja, den vokser vidst stadig med raketfart.. Det ligner nærmest at du er større end jeg var da jeg trådte ind i 3. trimester - så kan godt forstå fremmede er forvirret

Tak Du kan jo også følge maven i levende live :p
Ja, hold da op.. Det ligner da meget godt Hvis bare maven bliver lige så flot som din var, så brokker jeg mig ikke. Og specielt ikke, hvis den lige skrumper ind til ca. det samme bagefter :p

Anmeld

12. marts 2014

mommy1991

Ayasmor skriver:

Tak Du kan jo også følge maven i levende live :p
Ja, hold da op.. Det ligner da meget godt Hvis bare maven bliver lige så flot som din var, så brokker jeg mig ikke. Og specielt ikke, hvis den lige skrumper ind til ca. det samme bagefter :p

Ja, det er slet ikke tosset at følge den live

Og selvfølgelig bliver din mave mindst ligeså flot - og den skal også nok skrumpe ind bagefter når du bruger aaal din barsel nede i crossgym randers

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.