Kontoruddannede, er her nogen? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2014

Lililili

Der er mange spændende steder at søge, politiet, advokatkontor osv. Tænk ud af boksen. Jeg er selv udlært kontorassistent i en a-kasse. Det er super fedt. Der fungere man både som sagsbehandler, kontornusser og sidder ikke stille. Du skal bl.a læse lovgivning, rådgive folk og kan fordybe sig i sager. Nogle gange er det hårdt da man rammer folk på økonomien, andre gange kan man kringle lovgivningen så man kan redde folk. Det rigtig spændende arbejde.  Jeg blev udlært 2012 som voksenelev (har også butiksuddannelsen) og arbejder der stadig. Glæder mig til at komme tilbage efter barsel til en hverdag fyldt med udfordringer. Held og lykke med at finde et super sted for dig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2014

K&S

Jeg har en kontoruddannelse i offentlig administration fra 2009, men er gået i gang med lægesekretæruddannelsen i oktober sidste år og jeg synes det er fantastisk med det sundhedsfaglige aspekt

Anmeld

12. marts 2014

HHC88

Jeg er uddannet inden for kontor Typen af kontorjob er lige så forskellige som de virksomheder der hersker rundt omkring.

Jeg var f.eks. elev i en stor tekstilvirksomhed indenfor salg, og jeg fungerede her som en sælgers højre hånd på primært det danske marked, men også Tyskland, Sverige m.v.. Var med ude til møder med kunderne, og så snart kunden havde aflagt ordre var det mit job at føre ordren til 'dørs' i samarbejde med indkøb og design og havde alt korrespondance med kunden. Fedt job med fede opgaver og stort ansvar, men elendig chef som kørte mig træt i det hele.

Så jeg læser i dag til pædagog indenfor psykisk og fysisk handicappede og er i gang med afsluttende eksamener Så man kan sige at det ikke var et job hvor jeg sad helt stille, det var meget afvekslende.. Og konstatere at fordi man finder en branche ender man ikke nødvendigvis i den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.