Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
M_V skriver: Det hjalp på min søster, hun fødte dagen efter rigtig meget held og lykke med den kommende fødsel. Hvor er det spændende
Det hjalp på min søster, hun fødte dagen efter rigtig meget held og lykke med den kommende fødsel. Hvor er det spændende
Uhh så er der lidt håb endnu. Mærker nemlig ikk rigtig så meget endnu.
Englepigens mor skriver: Fik det gjort 40+0 havde grimme plukveer resten af dagen og lidt ud på natten, og det var så detHåber det har bedre effekt på dig
Fik det gjort 40+0 havde grimme plukveer resten af dagen og lidt ud på natten, og det var så detHåber det har bedre effekt på dig
Øvøv ja håber jeg også
Malunsesmutti skriver: Jeg fik løsnet hinder 40+0 klokken 15, klokken 19 fik jeg plukveer, klokken 23 rigtige veer, klokken 02.12 er min søn født ????
Jeg fik løsnet hinder 40+0 klokken 15, klokken 19 fik jeg plukveer, klokken 23 rigtige veer, klokken 02.12 er min søn født ????
Hold da op det gik da også stærkt så.. Har desværre ikk tegn på så meget endnu..
Jeg fik det gjort da jeg ventede min søn.Her gik vandet ca 30 timer efter og veerne begyndte så et par timer efter..Fra hun gjorde det og til han var født gik der ca 48 timer
sommerfuglen82 skriver: Jeg fik det gjort da jeg ventede min søn.Her gik vandet ca 30 timer efter og veerne begyndte så et par timer efter..Fra hun gjorde det og til han var født gik der ca 48 timer
Hold da op.. Der gik da noget tid..
MIWULA skriver: Idag. Hold da op jeg kan mærke nervøsiteten nærmer sig. Håber virkelig det sætter gang i noget. Hjalp det på jer? Og hvor lang tid gik der? Hvad startet det med? (Veer,vandafgang,mm. )
Idag. Hold da op jeg kan mærke nervøsiteten nærmer sig. Håber virkelig det sætter gang i noget.
Hjalp det på jer? Og hvor lang tid gik der? Hvad startet det med? (Veer,vandafgang,mm. )
Jeg fik lavet hindeløsning mandag - jeg fik en del kraftigere plukveer et par timer efter. Om aftenen fik jeg tegnblødning. Plukveerne kom og gik indtil natten til torsdag, hvor det var rigtige veer Han er født torsdag morgen
Babymor1013 skriver: Jeg fik lavet hindeløsning mandag - jeg fik en del kraftigere plukveer et par timer efter. Om aftenen fik jeg tegnblødning. Plukveerne kom og gik indtil natten til torsdag, hvor det var rigtige veer Han er født torsdag morgen
Tillykke. Fedt har bare hørt at hvis det ikk er inden 24 timer har det ikk hjulpet.
MIWULA skriver: Tillykke. Fedt har bare hørt at hvis det ikk er inden 24 timer har det ikk hjulpet.
Jeg havde hørt det samme - men 2½ dag kan vel gå an
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128