Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Idag. Hold da op jeg kan mærke nervøsiteten nærmer sig. Håber virkelig det sætter gang i noget.
Hjalp det på jer? Og hvor lang tid gik der? Hvad startet det med? (Veer,vandafgang,mm. )
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MIWULA skriver: Idag. Hold da op jeg kan mærke nervøsiteten nærmer sig. Håber virkelig det sætter gang i noget. Hjalp det på jer? Og hvor lang tid gik der? Hvad startet det med? (Veer,vandafgang,mm. )
Aisha skriver: Uh, held og lykke. Har ikke prøvet det så kan desværre ikke svare på dine spørgsmål : )
Uh, held og lykke. Har ikke prøvet det så kan desværre ikke svare på dine spørgsmål : )
Tusind tak. Det er overstået nu. Så nu må vi se om det gir pote.
AnnaKJ skriver: Jeg prøvede det 40+3, det hjalp desværre ikke. Jeg blev sat igang 41+4
Jeg prøvede det 40+3, det hjalp desværre ikke. Jeg blev sat igang 41+4
Øvøv da. Håber det hjælper her for vil helst ikk sættes igsng og der blir jeg her om 1 uge.
MIWULA skriver: Øvøv da. Håber det hjælper her for vil helst ikk sættes igsng og der blir jeg her om 1 uge.
Gjorde det ondt?
justagirl skriver: Gjorde det ondt?
Overhoved ikk. Kunne faktisk næsten ikk mærke det.
et-ønske skriver: Det hjalp ikke hos mig.... Det eneste der skete var jeg fik nogle plukveer Endte med at blive sat igang, synes nu ikke det var slemt - største udfordring, tålmodigheden Held og lykke
Det hjalp ikke hos mig.... Det eneste der skete var jeg fik nogle plukveer Endte med at blive sat igang, synes nu ikke det var slemt - største udfordring, tålmodigheden Held og lykke
Øvøv da. Ja det er det værste. Gik 2 uger over tid med min søn. Det var forfærdeligt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128