bare lidt skriveri fra mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Så kan jeg komme med endnu en opdatering hertil...

Vi var til møde på kommunen idag i forbindelse med en afgørelse på underretningen fra VS...

Vi skal have lavet en forældrekompetenceundersøgelse...

Det betyder at der skal komme en psykolog og studere os og sønnen og snakke med os...

Denne psykolog vil så lave en anbefaling videre frem efter 4 måneders tid af observationer af diverse situationer med os og sønnen...

Jeg fik ikke afkræftet at de overvejede at tage vores søn fra os, men det var heller ikke det første de ville gøre...

det psykologen skal undersøge er om vores søn er født sådan som han er (det er det vi mener udfra at vi jo hele tiden har haft at vi sagde han var anderledes) eller om han er blevet sådan fordi min kæreste har psykiske problemer og han så har tilpasset sig situationen (det er det der oprindeligt blev gået ud fra var tilfældet)...

Så vi må se hvor det hele bærer henad...

jeg sidder bare og græder i perioder over at jeg føler mig som universets dårligste mor fordi jeg ikke gjorde mere og at jeg nu i bakspejlet kan se ting jeg har gjort som burde have været anderledes... men jeg vidste ikke bedre... der var ingen der rigtigt fortalte os noget som helst... ingen hjælp eller støtte selvom vi blev lovet alt muligt fordi vi havde de baggrunde vi havde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2014

modesty

Wampires skriver:

Så kan jeg komme med endnu en opdatering hertil...

Vi var til møde på kommunen idag i forbindelse med en afgørelse på underretningen fra VS...

Vi skal have lavet en forældrekompetenceundersøgelse...

Det betyder at der skal komme en psykolog og studere os og sønnen og snakke med os...

Denne psykolog vil så lave en anbefaling videre frem efter 4 måneders tid af observationer af diverse situationer med os og sønnen...

Jeg fik ikke afkræftet at de overvejede at tage vores søn fra os, men det var heller ikke det første de ville gøre...

det psykologen skal undersøge er om vores søn er født sådan som han er (det er det vi mener udfra at vi jo hele tiden har haft at vi sagde han var anderledes) eller om han er blevet sådan fordi min kæreste har psykiske problemer og han så har tilpasset sig situationen (det er det der oprindeligt blev gået ud fra var tilfældet)...

Så vi må se hvor det hele bærer henad...

jeg sidder bare og græder i perioder over at jeg føler mig som universets dårligste mor fordi jeg ikke gjorde mere og at jeg nu i bakspejlet kan se ting jeg har gjort som burde have været anderledes... men jeg vidste ikke bedre... der var ingen der rigtigt fortalte os noget som helst... ingen hjælp eller støtte selvom vi blev lovet alt muligt fordi vi havde de baggrunde vi havde...

Puha, det lyder hårdt. Jeg håber at I får den rigtige rådgivning og støtte, der kan hjælpe både jer og jeres søn.

Anmeld

4. juli 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
modesty skriver:

Puha, det lyder hårdt. Jeg håber at I får den rigtige rådgivning og støtte, der kan hjælpe både jer og jeres søn.

Mange tak

ja håber at der nu er nogen der vil høre på os og hjælpe os i den rigtige retning...

Inden det er for sent at ændre hans adfærd til at kunne begå sig i det samfund han bliver smidt ud i om 3 års tid...

At det ikke bliver som min lillebror der blev tabt på gulvet af systemet og gemt og glemt væk indtil han fandt en pige der gav ham tilbage på samme måde som kunne få ham til at vågne op og komme videre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.