Barnevogn og offentlig transport

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2014

modesty

oktober2014 skriver:

Hejsa tøser.

Jeg ser en masse debatter omkring små biler osv, så faldt det ind - folk som mig og min kæreste, der desværre ikke har et kørekort, er der nogle der har nogle gode fif og ting jeg skal forberede mig på, med offentlig transport?

Og er der måske nogle barnevogne (er ikke interesseret i en kombi ) der er bedre til offentlig og det at komme nemt rundt?

Knus

Sabrina

Både busser og toge fungerer fint med alle typer barnevogne og kombivogne, er min erfaring.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2014

Giraffen

oktober2014 skriver:

Hejsa tøser.

Jeg ser en masse debatter omkring små biler osv, så faldt det ind - folk som mig og min kæreste, der desværre ikke har et kørekort, er der nogle der har nogle gode fif og ting jeg skal forberede mig på, med offentlig transport?

Og er der måske nogle barnevogne (er ikke interesseret i en kombi ) der er bedre til offentlig og det at komme nemt rundt?

Knus

Sabrina

jeg har kørt en del i bus og tog med vores odder zip på letvægtsstel

Det vigtigste i bussen var for mig bremsen  den står godt fast - men jeg ved at nogle Emmaljungaer bremser med en lille klods ind i hjulet - jeg aner ikke hvordan det virker, men Odder bremsen fungerede hvertfald fint

ellers tror jeg ikke der er så stor forskel på barnevogne ift transport

Men jeg synes dog at det er nemmere at bakse rundt med klapvognen (emmaljunga med drejehjul) end barnevognen i bussen

Anmeld

11. marts 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg er også fra Hvidovre og har aldrig haft problemer med, at komme rundt. Da vi fik barn nr. 2 havde vi en tvillingeklapvogn og jeg kunne komme rundt alle steder.

Bussere er heldigvis lavet så smart, at de kan sænkes. Giv et praj til chaufføren og så plejer de, at sende den lidt mere.

Anmeld

12. marts 2014

Clisolka

oktober2014 skriver:

Hejsa tøser.

Knus

Sabrina

Jeg har aldrig haft problemer med at komme rundt - folk er altid søde til at hjælpe  Det værste er nok, hvis en elevator er gået i stykker 

En anden ulempe ved altid at tage det offentlige er, at der kun kan være 2 barnevogne i bussen  En del ventetid når man bor et sted, hvor busserne ikke kører hvert 5. min 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.