Hygge og nysgerrig tråd :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2014

MyLove E

lineog4 skriver:

Jeg er en af de mærkelige kan jeg se for mine børn ejer intet hummel ;-)

Til drengene er bluserne ofte Hollys eller wheat basic jeg fandt en gang på udsalg. Bukserne syr jeg næsten altid selv men de hat også lidt cowboy enten fra hm, pompdelux eller milk hvis jeg finder på udsalg. Da de var mindre var det meste fra genbrugsen men jo større størrelse jo være sværere at finde

Den store pige har jo nu sin egen smag og er nået en størrelse i bukser så det efterhånden kun er hm der har. Men hun får der fra hvor hun kan lide og i bluser kan det også være xs i voksen. Har lige fået sko fra new balance i str 40 (de er små i størrelse)...

Eller jo købte denne hummel taske i dag til 40kr ;-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2014

stjernehimmel

MyLove E skriver:

Der var ikke så meget tilbage. Hvert fald ikke til drenge :-)

Men ja pisse dyrt.. bor du i Skive?

Ikke mere, bor i Balling.....

tror faktisk jeg så dig til opvisning i lørdags med din charmetrold af en dreng?

Anmeld

10. marts 2014

MyLove E

stjernehimmel skriver:

tror faktisk jeg så dig til opvisning i lørdags med din charmetrold af en dreng?

Fedt :-D Ja det gjorde du nok.. Vi var ret seje ikke :-D

Jeg bor i Ramsing :-D

Anmeld

10. marts 2014

MomInTheMaking

MyLove E skriver:

Den eneste sådan rigtig børnetøjs butik i Skive lukker.
Den havde mest dyrt mærkevare tøj.

Jeg har ikke handlet der så meget, da vi har fået en del og købt meget brugt og billigt.
Ja også fordi jeg er nærrig..

Jeg stod i dag med et kulör busker. De kom ned og koste 140 kr. Jeg synes stadig det er mange penge. Men igen okay hvis jeg virkelig mangle dem til ham ;-)

Tænkte så hvilke mærker er jeres ynglings og hvorfor?

Jeg går ikke meget op i mærker, men kan godt lide :

IdaT : da det er meget enkelt i design og rimelig okay pris + jeg bor tæt på et outlet

MeToo: Rimlig priser og lækkert tøj

NameIt: Rimlig priser og lækkert tøj

Jeg elsker pompdelux, MiniPieces, HogM og så synes jeg man kan finde fede bukser/leggins i føtex/bilka/kvickly.

Bryder mig ikke om de mærker hvor de smøre tøjet ind i deres logo eller navn (f.eks. Hummel og danefæ) eller tøj med disney, kaj og andrea eller andet. Synes hun ligner en lille reklame søjle og nej, det er bare ikke pænt. (i min optik.)

Overtøj er jeg vild med ticket to Heaven og reima, synes det er pænt og virkelig god kvalitet. Sko er jeg glad for Livie og Luca sko, primigi og ecco.

Anmeld

10. marts 2014

MomInTheMaking

stjernehimmel skriver:

Uha det var tæt på, jeg bor i Rødding.

Anmeld

10. marts 2014

MyLove E

Mom In The Making skriver:

Jeg elsker pompdelux, MiniPieces, HogM og så synes jeg man kan finde fede bukser/leggins i føtex/bilka/kvickly.

Bryder mig ikke om de mærker hvor de smøre tøjet ind i deres logo eller navn (f.eks. Hummel og danefæ) eller tøj med disney, kaj og andrea eller andet. Synes hun ligner en lille reklame søjle og nej, det er bare ikke pænt. (i min optik.)

Overtøj er jeg vild med ticket to Heaven og reima, synes det er pænt og virkelig god kvalitet. Sko er jeg glad for Livie og Luca sko, primigi og ecco.

Af overtøj kan jeg også godt lide Reima. Og var meget vild med hans IdaT vinterjakke :-(

Ecco sko kan jeg også lide:-D

Anmeld

10. marts 2014

MyLove E

Uha det var tæt på, jeg bor i Rødding.

Salling fest

Anmeld

10. marts 2014

MomInTheMaking

MyLove E skriver:

Af overtøj kan jeg også godt lide Reima. Og var meget vild med hans IdaT vinterjakke :-(

Ecco sko kan jeg også lide:-D

Pennys flyverdragt er købt brugt (TTH) den har været brugt i 2 sæsoner og ser stadig fuldstændig ny ud. Det er crazy. Reimas er bare fine.

IdaT har sådan nogen ret specifikke motiver, dem er jeg ikke så vilde med. derudover har jeg ikke erfaring med mærket, da Penny kun har haft en badedragt i det.

Ecco vinterstøvler er desværre ret svære for Penny at få på, hun er lidt bredfodet. Så der har vi været glade for Primigi i år,

Anmeld

10. marts 2014

MyLove E

Pennys flyverdragt er købt brugt (TTH) den har været brugt i 2 sæsoner og ser stadig fuldstændig ny ud. Det er crazy. Reimas er bare fine.

IdaT har sådan nogen ret specifikke motiver, dem er jeg ikke så vilde med. derudover har jeg ikke erfaring med mærket, da Penny kun har haft en badedragt i det.

Ecco vinterstøvler er desværre ret svære for Penny at få på, hun er lidt bredfodet. Så der har vi været glade for Primigi i år,

Jeg kan godt lide IdaT fordi det er meget enkelt og ret fede farver ;-)

Elias har en lille fin small fod ;-)

Anmeld

10. marts 2014

Bell'star

MyLove E skriver:

Den eneste sådan rigtig børnetøjs butik i Skive lukker.
Den havde mest dyrt mærkevare tøj.

Jeg har ikke handlet der så meget, da vi har fået en del og købt meget brugt og billigt.
Ja også fordi jeg er nærrig..

Jeg stod i dag med et kulör busker. De kom ned og koste 140 kr. Jeg synes stadig det er mange penge. Men igen okay hvis jeg virkelig mangle dem til ham ;-)

Tænkte så hvilke mærker er jeres ynglings og hvorfor?

Jeg går ikke meget op i mærker, men kan godt lide :

IdaT : da det er meget enkelt i design og rimelig okay pris + jeg bor tæt på et outlet

MeToo: Rimlig priser og lækkert tøj

NameIt: Rimlig priser og lækkert tøj

Jeg elsker H&M's børnetøj, der er jo simpelthen så meget sødt til billige penge!

Og ellers er jeg rigtig glad for Hummel og papfar. Og så ELSKER jeg molos fleece (dem med vante-lommer, er ikke så vild med de nye modeller, faktisk)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.