Hygge og nysgerrig tråd :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2014

Trekløver(:

MyLove E skriver:

Molo er også fedt men pisse dyrt :-D

Præcis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2014

MyLove E

ano14316 skriver:

Er ret vild med Hummel, men synes det er dyrt og kvaliteten er meget svingende...
Derudover racoon, Phister og Phelinia, Wheat til de små størrelser, molo (bare alt for dyrt)..
Har lige købt name it bukser og Joha nattøj...

Name It er der bare så meget fedt tøj i ;-)

Anmeld

10. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Kan ikk huske hvad mærket hedder, men det de kører med i Føtex/Bilka   det er super billigt og har faktisk fundet mange fede dele engang imellem, og så er jeg vild med de helt enkle bedstefar-trøjer med knapper foroven til min dreng  Så sød. 

Pompdelux er jeg også faldet for. Han har en ny strik på idag derfra, og jeg kan slet ikk lade være med at røre ved den, det er bare sådan en lækker, blød kvalitet.

h&m, har vi altid købt meget af, men det er blevet lidt mindre efter han har rundet str 92, bryder mig ikk om alt det action-print der er i de størrelser, men sweatpants, bukser, shorts og basicbluserne er jeg stadig fan a

hummel, fordi det er fedt design, men prisen gør at vi kun ønsker det i gave til ham.

Anmeld

10. marts 2014

stjernehimmel

Var os lige derinde forbi idag... meeeeeen syns godt nok de ved hvad de vil ha for det... 400 kr for en trøje... til et barn.... det fuldstændig vildt synes jeg.. jeg hverken har pengene eller kunne finde på at give så meget...

Hende af min har brugt føtex, hm, nameit...

da jeg begyndte i Nybo-børnetøj gik hun over til d-xel.. super fedt, rimelige priser bare ikke så stort i størrelsen..

Pompdelux er et hit hvis det kan passe og er på bud...

egentlig køber jeg nærmest aldrig tøj til fuld pris....

er det for dyrt bliver det os stjålet her....

Anmeld

10. marts 2014

L&V

Jeg er vild med Hummel syntes faktisk ikke det er dyrt i forhold til kvaliteten og at det jo nu engang er mærketøj.
Ellers er jeg tosset med danefæ, ej sikke lej og small stuff..
Molo og småfolk en gang i mellem men syntes hurtigt småfolk bliver for tuttenuttet og molo for underligt også er kvaliteten bare alt for ringe til jeg gider købe særlig meget af det.

Anmeld

10. marts 2014

Masig

Af de mærker jeg har prøvet, er det NameIt som sidder bedst på Fabian... i bruger også en del H&M, men synes det er lidt svært med størrelsen, bodyer og heldragter er alt for store, mens bluserne er for små i forhold til den str han bruger.... Bukserne sidder til gengæld perfekt 

Anmeld

10. marts 2014

lineog4

Jeg er en af de mærkelige kan jeg se for mine børn ejer intet hummel ;-)

Til drengene er bluserne ofte Hollys eller wheat basic jeg fandt en gang på udsalg. Bukserne syr jeg næsten altid selv men de hat også lidt cowboy enten fra hm, pompdelux eller milk hvis jeg finder på udsalg. Da de var mindre var det meste fra genbrugsen men jo større størrelse jo være sværere at finde

Den store pige har jo nu sin egen smag og er nået en størrelse i bukser så det efterhånden kun er hm der har. Men hun får der fra hvor hun kan lide og i bluser kan det også være xs i voksen. Har lige fået sko fra new balance i str 40 (de er små i størrelse)...

Anmeld

10. marts 2014

MyLove E

stjernehimmel skriver:

Var os lige derinde forbi idag... meeeeeen syns godt nok de ved hvad de vil ha for det... 400 kr for en trøje... til et barn.... det fuldstændig vildt synes jeg.. jeg hverken har pengene eller kunne finde på at give så meget...

Hende af min har brugt føtex, hm, nameit...

da jeg begyndte i Nybo-børnetøj gik hun over til d-xel.. super fedt, rimelige priser bare ikke så stort i størrelsen..

Pompdelux er et hit hvis det kan passe og er på bud...

egentlig køber jeg nærmest aldrig tøj til fuld pris....

er det for dyrt bliver det os stjålet her....

Der var ikke så meget tilbage. Hvert fald ikke til drenge :-)

Men ja pisse dyrt.. bor du i Skive?

Anmeld

10. marts 2014

MyLove E

lineog4 skriver:

Jeg er en af de mærkelige kan jeg se for mine børn ejer intet hummel ;-)

Til drengene er bluserne ofte Hollys eller wheat basic jeg fandt en gang på udsalg. Bukserne syr jeg næsten altid selv men de hat også lidt cowboy enten fra hm, pompdelux eller milk hvis jeg finder på udsalg. Da de var mindre var det meste fra genbrugsen men jo større størrelse jo være sværere at finde

Den store pige har jo nu sin egen smag og er nået en størrelse i bukser så det efterhånden kun er hm der har. Men hun får der fra hvor hun kan lide og i bluser kan det også være xs i voksen. Har lige fået sko fra new balance i str 40 (de er små i størrelse)...

Elias har heller ikke noget hummel :-D

Ihh ville gerne jeg selv kunne sy

Anmeld

10. marts 2014

Loa

Kan super godt lide Hummel, men det koster jo en formue

Lige nu er pompdelux favoritten. Super sødt, piget uden at være for putte nuttet, og til en meget overkommelig pris

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.