Loa og Lillebror?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2014

Mama2012

tine1985 skriver:

Er også heeelt vild med Nor! Min eneste bekymring er at jeg har lidt en idé om at det er blevet et modenavn som kommer til at boome helt vildt i 2014. Men tjaaa, måske er det ikke så voldsomt i realiteten

Tja... Vores søn hedder Theodor Emil - da han blev født var der kun omkring 600 med navnet i Dk, men nu hører man det alle vegne. Det er dog ikke noget vi er kede af overhovedet, han kan ikke hedde andet

Og så har både min mand og jeg utroligt almindelige navne, hvilket heller ikke generer os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2014

Loa

Loa og Nor!

Anmeld

10. marts 2014

merethe

Profilbillede for merethe
tine1985 skriver:

Så kom vores dejlige søn til verdenen i torsdags ved en hel fantastisk vandfødsel, hvor jeg selv tog imod det lille mirakel mens min mand afspillede dejligt afslappende musik og holdt min nakke og min kære mor holdte mit ene ben. Så alt var perfekt! - bortset fra én ting. Vi aner ikke hvad lillebror skal hedde. Det må meget gerne klinge godt sammen med Loa (storesøster). Jeg smider en lille føler op, for at teste hvad i siger til de navne vi har fået sat på vores fælles farvoritliste

Thor

Aron

Matias

Nor

nirman

leon

Noel

Wilhelm

på forhånd tak!

Thor

Anmeld

10. marts 2014

isabellasmor

tine1985 skriver:

Så kom vores dejlige søn til verdenen i torsdags ved en hel fantastisk vandfødsel, hvor jeg selv tog imod det lille mirakel mens min mand afspillede dejligt afslappende musik og holdt min nakke og min kære mor holdte mit ene ben. Så alt var perfekt! - bortset fra én ting. Vi aner ikke hvad lillebror skal hedde. Det må meget gerne klinge godt sammen med Loa (storesøster). Jeg smider en lille føler op, for at teste hvad i siger til de navne vi har fået sat på vores fælles farvoritliste

Thor

Aron

Matias

Nor

nirman

leon

Noel

Wilhelm

på forhånd tak!

Jeg synes han ligner en lille Matias 

Tillykke med ham 

Anmeld

10. marts 2014

birthee

Tillykke med lillebror 

Det første navn der faldt mig i øjnene, var Nor 

- ellers Matias...

Knus herfra!

Anmeld

10. marts 2014

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
tine1985 skriver:

Thor

Aron

Matias

Nor

nirman

leon

Noel

Wilhelm

på forhånd tak!

Loa og...

Nor, Wilhelm eller Noel

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

10. marts 2014

Frk.S

tine1985 skriver:

Kan desværre ikke rette i teksten fra min iPhone. Men der skal altså stå Norman og IKKE Nirman!!!

Hi hi, synes godt nok også det var et MEGET specielt navn.

Af dem på din liste tænker jeg Thor eller Nor.
Ellers måske Theo,

Anmeld

10. marts 2014

EAF

tine1985 skriver:

Thor

Aron

Matias

Nor

nirman

leon

Noel

Wilhelm

på forhånd tak!

Min første tanke var Linus 

Loa & Linus 

Anmeld

10. marts 2014

majba

Chrizta skriver:

Loa og...

Nor, Wilhelm eller Noel

Jeg er enig i præcis de samme navne! :-)

Anmeld

10. marts 2014

Fine_007

tine1985 skriver:

Thor

Aron

Matias

Nor

nirman

leon

Noel

Wilhelm

på forhånd tak!

Tillykke med ham - hvor er han sød!

Jeg er fortaler for Thor det skulle min søn nemlig have heddet, hvis ikke valget var faldet på Simon. Dog synes jeg, at jeres lille mand ligner mere en Nor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.