Loa og Lillebror?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.666 visninger
23 svar
10 synes godt om
10. marts 2014

tine1985

Så kom vores dejlige søn til verdenen i torsdags ved en hel fantastisk vandfødsel, hvor jeg selv tog imod det lille mirakel mens min mand afspillede dejligt afslappende musik og holdt min nakke og min kære mor holdte mit ene ben. Så alt var perfekt! - bortset fra én ting. Vi aner ikke hvad lillebror skal hedde. Det må meget gerne klinge godt sammen med Loa (storesøster). Jeg smider en lille føler op, for at teste hvad i siger til de navne vi har fået sat på vores fælles farvoritliste

Thor

Aron

Matias

Nor

nirman

leon

Noel

Wilhelm

på forhånd tak!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2014

Mama2012

Åh, Nor... Det er det smukkeste navn! Min mand kunne desværre ikke lide det, så måtte give slip, men elsker det stadig og synes det passer så fint til Loa 

Tillykke med lillebror 

Anmeld

10. marts 2014

tine1985

tine1985 skriver:

Så kom vores dejlige søn til verdenen i torsdags ved en hel fantastisk vandfødsel, hvor jeg selv tog imod det lille mirakel mens min mand afspillede dejligt afslappende musik og holdt min nakke og min kære mor holdte mit ene ben. Så alt var perfekt! - bortset fra én ting. Vi aner ikke hvad lillebror skal hedde. Det må meget gerne klinge godt sammen med Loa (storesøster). Jeg smider en lille føler op, for at teste hvad i siger til de navne vi har fået sat på vores fælles farvoritliste

Thor

Aron

Matias

Nor

nirman

leon

Noel

Wilhelm

på forhånd tak!

Kan desværre ikke rette i teksten fra min iPhone. Men der skal altså stå Norman og IKKE Nirman!!!

Anmeld

10. marts 2014

tine1985

Mama2012 skriver:

Åh, Nor... Det er det smukkeste navn! Min mand kunne desværre ikke lide det, så måtte give slip, men elsker det stadig og synes det passer så fint til Loa 

Tillykke med lillebror 

Er også heeelt vild med Nor! Min eneste bekymring er at jeg har lidt en idé om at det er blevet et modenavn som kommer til at boome helt vildt i 2014. Men tjaaa, måske er det ikke så voldsomt i realiteten

Anmeld

10. marts 2014

asff

tine1985 skriver:

Thor

Aron

Matias

Nor

nirman

leon

Noel

Wilhelm

på forhånd tak!

Hvor er han kær!

Loa og lillebror lyder super godt! Det gør det faktisk.. Men synes Nor er smukt med Loa. Og tror ikke det bliver det nye ''lucas/elias/noah''

Anmeld

10. marts 2014

liten-mamma

tine1985 skriver:

Thor

Aron

Matias

Nor

nirman

leon

Noel

Wilhelm

på forhånd tak!

Tillykke med lillebror, hvor er han skøn! 

Er helt tosset med Nor eller Wilhelm 

Anmeld

10. marts 2014

lineog4

Er vist for gammel for jeg forbinder Nor med et lille nor - noget småt forpjusket man skal have lidt ondt af og selvom det lyder sødt så er det ikke de associationer jeg vil have til et barns navn ;-)

Det so passer bedst i min mund sammen med Loa er Normann og Leon.

Anmeld

10. marts 2014

Pigent

tine1985 skriver:

Thor

Aron

Matias

Nor

nirman

leon

Noel

Wilhelm

på forhånd tak!

Af de navne i selv har var min første tanke Thor.

Synes også godt han kunne hedde Saxe, Loui (måske for tæt på Loa) eller Pelle

Anmeld

10. marts 2014

Ciss

Til lykke! Hvor er han skøn!

Jeg synes Aron passer rigtig flot til ham - og så klinger det godt sammen med Loa.

Anmeld

10. marts 2014

Mor Christa

Tillykke! Hvor er han sød jeg synes han ligner en Matias

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.