Køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
14 svar
3 synes godt om
10. marts 2014

Mama2012

Så er jeg 7+ uger henne og skal til lægen om en uge til første tjek. Har en helt klar følelse af, at der ligger en lillebror i maven denne gang. Vi har en dreng i forvejen, så måske det er helt naturligt, at man 'forventer' en af samme køn? Jeg vil super gerne have en lillesøster til vores søn, men ved ikke om jeg kan finde ud af at være mor til en pige :-PAndre, der har klare fornemmelser omkring køn, eller har haft ret/uret i deres formodninger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2014

elskeratværemor

Jeg var 100 på det var en pige der gemte sig derinde, men 1 uge inden kønsscanning drømte jeg om en lille dreng, og dt er en lille søn vi ven:-)

det sjovt Hvordan ens fornemmelser kan spille ind, men har hørt fra mange de fornemmede det rigtige køn:-)

Anmeld

10. marts 2014

maria_wlt

Jeg er kun god til at gætte andres

Gættede rigtig med min søn men med de næste to har jeg gættet forkert

Anmeld

10. marts 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg troede også, at det var en lillebror (vi havde en dreng i forvejen). Kunne slet ikke forestille mig, at jeg kunne lave en lillesøster. Men en lillesøster kom ud og det skulle man lige vænne sig til. Vi vidste ikke kønnet bevidst

Anmeld

10. marts 2014

Mor Christa

Havde det på præcis samme måde.. Vi har en dreng, venter en pige.. Jeg var sikker på at der gemte sig en dreng i maven.. Det gjorde der altså ikke  

jeg render også med de samme tanker- altså om jeg kan finde ud af at være mor til en pige :p kan slet ikke forestille mig at have en datter  

Anmeld

10. marts 2014

isabellasmor

Mama2012 skriver:

Så er jeg 7+ uger henne og skal til lægen om en uge til første tjek. Har en helt klar følelse af, at der ligger en lillebror i maven denne gang. Vi har en dreng i forvejen, så måske det er helt naturligt, at man 'forventer' en af samme køn? Jeg vil super gerne have en lillesøster til vores søn, men ved ikke om jeg kan finde ud af at være mor til en pige :-PAndre, der har klare fornemmelser omkring køn, eller har haft ret/uret i deres formodninger?

Denne gang havde jeg en meget stærk fornemmelse af at vi ventede os en dreng. 

På et tidspunkt kiggede jeg så på navnesutter, og helt uden at tænke over det lavede jeg et sæt af 3 hvor der stod "lillesøster" osv. Bagefter var jeg så overbevist om at det var min bevidsthed der fortalte mig at det er en pige vi venter. 

Scanningen viste en lille pige 

Anmeld

10. marts 2014

Frk.S

Da jeg ventede Freja, havde jeg ret hurtigt en meget klar fornemmelse af, at det var en pige (hvilket det jo også var). Jeg kunne ikke rigtig sætte en finger på hvad det var - det var bare lidt som om jeg kunne mærke det.

Denne gang har jeg også gættet på en pige (hvilket scanningen bekræfter) men jeg har ikke haft en så klar fornemmelse af det som sidst.... så det kan måske også bare være fordi det er det jeg har nemmest ved at forholde mig til.

Anmeld

10. marts 2014

AnnaK89

Jeg har to piger i forvejen, havde ikke rigtig nogen fornemmelse med den første, men med nr to var jeg helt overbevist om at det var en pige.
Her tredje gang tror jeg at der kommer endnu en pige, men det kunne nu være meget sjovt at få en dreng

Anmeld

10. marts 2014

Mor til Ella

Da jeg ventede Ella, var jeg helt sikker på at det blev en dreng mes t af den grund at der ikke er nogen siden min mands mormor der har fået piger, så tænkt den familie kan nok kun lave drenge

Det blev jo så en pige.

Denne gang troede jeg det var en dreng, da graviditeterne er vidt forskellige og sidder helt anderledes.

De siger det bliver en pige, men jeg føler stadig det er en dreng

Så min kvindelige intuition er helt ved siden af

Anmeld

11. marts 2014

MetteS81

Mama2012 skriver:

Første gang mente jeg, at der lå en dreng derinde, men scanningen viste en pige  Denne gang mente jeg også det var en dreng, og fik ret til scanningen  

Det er også helt mærkeligt, når man jo er vant til at have en pige og kun har prøvet det..jeg tænkte automatisk om vi nu kunne finde ud af at være drenge-forældre...men jeg glæder mig helt vildt til at skulle være en SEJ drengemor!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.