Hvilken klapvogn og barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2014

EKBJ

Mor11 skriver:

Teutonia monsun S (alm stor barnevogn med drejehjul) og en babyjogger City mini klapvogn kan varmt anbefale begge 

Er ikke så glad for barnevogn med drejehjul :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2014

LMX

(august) skriver:

Har en Odder Zip på X-Dream stel, den er fantastisk, også har vi en City select med to sæder som vi også er utrolig glade for. 

Med to børn tæt på hinanden har vi også en paraplyklapvogn som kan lægges ned i ryggen. Kan ikke huske mærket

Det glæder mig at du er glad for din select. Jeg har nemli lige købt en fra England. Den skal tages i brug når jeg har født i næste mdr. Der er 14 mdr mellem de 2 små 

Anmeld

9. marts 2014

(august)

LMX skriver:

Det glæder mig at du er glad for din select. Jeg har nemli lige købt en fra England. Den skal tages i brug når jeg har født i næste mdr. Der er 14 mdr mellem de 2 små 

Vi købte den godt nok først da den mindste blev et år, vi har knap 17mdr mellem vores. Glæder mig også til at trille med den igen når nr 3 kommer om ca 3 mdr :-)

Anmeld

9. marts 2014

tarkoflen

Vi har en Odder zipp på x-Dream stel, jeg er vild med den vogn! Den er stabil, og bare lækker synes jeg.

og en emaljunga cerox 2.0 klapvogn, og vi er pjattede med den. Klapvognen kan man vende styret på uden at skulle vende kassen, så barnet kan sidde og kigge i begge retninger, og det er super nemt. Det var ret vigtigt for mig, og jeg er så glad for vores køb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.