Hvilken klapvogn og barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

842 visninger
13 svar
2 synes godt om
9. marts 2014

EKBJ

Vi har fugt og skimmelsvamp i vores hus (vi er ved at flytte). 

- Desværre er vores klapvogn og barnevogn blevet ramt af fugt  Vi skal derfor ud og købe ny. 

Hvilken klapvogn og barnevogn har i? Vedhæft gerne billede. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2014

MyLove E

EKBJ skriver:

- Desværre er vores klapvogn og barnevogn blevet ramt af fugt  Vi skal derfor ud og købe ny. 

Hej jeg har en scandia både barne- og klapvogn til salg.
.
Er det noget du kunne være interesseret i ;-)

Anmeld

9. marts 2014

Pigent

Trille Gigant og Scandia skulle begge være gode barnevogne der ikke koster helt vild meget. Der er også Brio Sense, men den koster lidt mere.

Klapvogn kan man jo få mange forskellige. Så der ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal anbefale. Jeg har hørt godt om Emmaljunga, men der er også Brio, Scandia, Teutonia og mange flere

Anmeld

9. marts 2014

Bell'star

EKBJ skriver:

Vi har en Emmaljunga Big Star supreme med drejehjul, (barnevogn) og jeg ELSKER den

Og nu har jeg total forelsket mig i en "baby jogger City mini GT " som klapvogn

- har ellers hele tiden holdt på, at vi skulle have en Emmaljunga klapvogn også når den tid kommer. Men nu er jeg altså blevet forelsket i den anden, den er bare så fantastisk smart, kan slås sammen med én hånd, fylder ikke ret meget,så er den skide smart at have når man bor i byen (kunne jeg forestille mig, har jo ikke fået den endnu )

Anmeld

9. marts 2014

EKBJ

MyLove E skriver:

Hej jeg har en scandia både barne- og klapvogn til salg.
.
Er det noget du kunne være interesseret i ;-)

Jeg tror vi køber helt nyt men tak for tilbuddet. 

Anmeld

9. marts 2014

MyLove E

EKBJ skriver:

Jeg tror vi køber helt nyt men tak for tilbuddet. 

Okay :-D

Anmeld

9. marts 2014

EKBJ

Bell'star skriver:

Vi har en Emmaljunga Big Star supreme med drejehjul, (barnevogn) og jeg ELSKER den

Og nu har jeg total forelsket mig i en "baby jogger City mini GT " som klapvogn

- har ellers hele tiden holdt på, at vi skulle have en Emmaljunga klapvogn også når den tid kommer. Men nu er jeg altså blevet forelsket i den anden, den er bare så fantastisk smart, kan slås sammen med én hånd, fylder ikke ret meget,så er den skide smart at have når man bor i byen (kunne jeg forestille mig, har jo ikke fået den endnu )

Jeg har simpelthen helt vild med barnevogn og klapvogn i hvid læder. Men de er SÅ svære og finde

Anmeld

9. marts 2014

isabellasmor

EKBJ skriver:

Jeg har simpelthen helt vild med barnevogn og klapvogn i hvid læder. Men de er SÅ svære og finde

Der er jo kombivognen Aston eller Boston fra flip-flap.dk. Men ellers har vi selv kig på basson Nordic Lux ( kan ikke undvære drejehjul ) 

Anmeld

9. marts 2014

(august)

Har en Odder Zip på X-Dream stel, den er fantastisk, også har vi en City select med to sæder som vi også er utrolig glade for. 

Med to børn tæt på hinanden har vi også en paraplyklapvogn som kan lægges ned i ryggen. Kan ikke huske mærket

Anmeld

9. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Teutonia monsun S (alm stor barnevogn med drejehjul) og en babyjogger City mini klapvogn kan varmt anbefale begge 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.