5 døgn med on/off smertefulde plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

908 visninger
1 svar
0 synes godt om
9. marts 2014

didz02

Hej! 

Som overskriften lyder har jeg nu gået i 5 døgn med on/off plukveer, som har haft en tydelig mens-smerte agtig følelse. Er der nogle der har oplevet det samme, som ved om det er opstart til noget eller om jeg skal kontakte FG for at forhører mig nærmere? I uge 34 var min livmoderhals helt væk og var 2 cm åben, og havde ikke så smertefulde smerter, som jeg ellers ville tro man ville få når man udvidede sig osv..så er meget usikker på hvornår jeg skal kontakte FG. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2014

Lukas&Liam<3

didz02 skriver:

Hej! 

Som overskriften lyder har jeg nu gået i 5 døgn med on/off plukveer, som har haft en tydelig mens-smerte agtig følelse. Er der nogle der har oplevet det samme, som ved om det er opstart til noget eller om jeg skal kontakte FG for at forhører mig nærmere? I uge 34 var min livmoderhals helt væk og var 2 cm åben, og havde ikke så smertefulde smerter, som jeg ellers ville tro man ville få når man udvidede sig osv..så er meget usikker på hvornår jeg skal kontakte FG. 

Jeg tror bare din krop er ved at gøre sig klar jeg havde regelmæssige plukveer og modningsveer et par dage. Og fra de tog mit vand til han var ude gik 2 timer og 20 min. Og det sagde jordemoderen var fordi min krop havde gjort sig så godt klar så længe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.