Har mit barn været udsat for Ruskevold?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2014

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Jeg tror godt, jeg ved hvem du er, og ville bare sende et kram og sige, at vi stadig er rigtig mange, der stadig tænker på jer, og håber, at du snart får din søn hjem. 

Tusind tak
Det betyder rigtig meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2014

Lenats31

Noget lignende ramte en mor fra De Unge Mødre (Stine). Men her viste det sig at være en sjælden sygdom sønnen havde der forårsagede hans blødninger i hjernen.

Anmeld

10. marts 2014

Anonym trådstarter

Opper lige mit indlæg i "håb" om at finde en der har været igennem det samme.
Det virker dumt at jeg håber at finde en, for selvfølgelig håber jeg ikke,andre børn har været udsat for noget så grusomt

Anmeld

10. marts 2014

bøllen

Anonym skriver:

Ja det er der selvfølgelig ingen der kan svare på, men det siger lægerne at han har
Det er 2 1/2 måned siden han blev indlagt med blødning på hjernen, men har det godt nu og udvikler sig som han skal!
Han er tvangsfjernet, og jeg har virkelig brug for at snakke/skrive med en anden kvinde der har stået i den situation at tro alt er som det skal være, og pludselig finde ud af at det er det ikke, og kender til de følelser man har mod sig selv!
Så har du desværre oplevet dette, og tør stå frem, så jeg kan skrive til dig, vil jeg meget gerne det!

Til jer der ved hvem jeg er, og evt ønsker updates, så ønsker jeg ikke at dele mere om det herinde, men blot måske at finde en der har stået i det samme mareridts helvede!

Jeg kan desværre ikke hjælpe. 

Håber det er ok jeg spørg - er dit barn fjernet pga mistanken om ruskevold ? 

Hvis må det godt nok være hårdt  Det samme skete jo for hende Stine fra de unge mødre. 

Anmeld

15. marts 2014

Anonym trådstarter

bøllen skriver:

Jeg kan desværre ikke hjælpe. 

Håber det er ok jeg spørg - er dit barn fjernet pga mistanken om ruskevold ? 

Hvis må det godt nok være hårdt  Det samme skete jo for hende Stine fra de unge mødre. 

Det er helt i orden du spørg.
Jo min søn er tvangsfjernet, og det er sindssygt hårdt, og umenneskeligt

Anmeld

15. marts 2014

bøllen

Anonym skriver:

Kan slet ikke sætte mig ind i hvor hårdt det måtte være. 

Men er dit barn fjernet pga mistanke om ruskevold ? 

Eller er det sket i plejen ?

Ønsker dig alt held frem over som sagt kan jeg slet ikke sætte mig ind i hvor hårdt det må være . Håber du har en god familie til at støtte op omkring dig

Anmeld

15. marts 2014

Carina:-)

Anonym skriver:

Men hvorfor må du ikke være sammen med ham,hvis det er far der er tiltalt for vold?

Anmeld

15. marts 2014

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Men hvorfor må du ikke være sammen med ham,hvis det er far der er tiltalt for vold?

Fordi kommunen siger jeg ikke har beskyttet ham godt nok ,for ellers var volden ikke sket
Jeg var faldet i søvn på sofaen, da det skulle være foregået (vi havde haft run på i juledagene, til familie tam tam)
Og politiet siger at de hverken mistænker at jeg har gjort noget, eller haft viden om noget, jeg er afhørt som vidne, og måtte gerne undlade at afgive forklaring, fordi jeg var i et forhold og sammenboende med mistænkte, så jeg har ikke pligt til at udtale mig eller vidne, men det valgte jeg selvfølgelig for hvis jeg kan bidrage til noget, vil jeg naturligvis gøre det.
Jeg må godt se min søn, men kun over overvågning af en konsulent, der sidder og skriver alt hvad vi siger og gør, samt selvfølgelig sønnens reaktioner.

Anmeld

15. marts 2014

Carina:-)

Anonym skriver:

Fordi kommunen siger jeg ikke har beskyttet ham godt nok ,for ellers var volden ikke sket
Jeg var faldet i søvn på sofaen, da det skulle være foregået (vi havde haft run på i juledagene, til familie tam tam)
Og politiet siger at de hverken mistænker at jeg har gjort noget, eller haft viden om noget, jeg er afhørt som vidne, og måtte gerne undlade at afgive forklaring, fordi jeg var i et forhold og sammenboende med mistænkte, så jeg har ikke pligt til at udtale mig eller vidne, men det valgte jeg selvfølgelig for hvis jeg kan bidrage til noget, vil jeg naturligvis gøre det.
Jeg må godt se min søn, men kun over overvågning af en konsulent, der sidder og skriver alt hvad vi siger og gør, samt selvfølgelig sønnens reaktioner.

Sikke noget lort...

Altså jeg er glad for at læse at der bliver taget hånd om din søn-og et eller andet sted skal de jo tage hans parti og kan jo ikke bare tage dine ord for gode varer.

Men derfor kan jeg godt have ondt af dig-det må være et helvede..

Jeg håber for dig og din søn at der kommer en afklaring.

og at din sølle undskyldning af en mand (forhåbentligt exmand ) tager og erkender hvad han har gjort ,så du forhåbentligt kan blive forenet med din søn. 

Anmeld

15. marts 2014

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Sikke noget lort...

Altså jeg er glad for at læse at der bliver taget hånd om din søn-og et eller andet sted skal de jo tage hans parti og kan jo ikke bare tage dine ord for gode varer.

Men derfor kan jeg godt have ondt af dig-det må være et helvede..

Jeg håber for dig og din søn at der kommer en afklaring.

og at din sølle undskyldning af en mand (forhåbentligt exmand ) tager og erkender hvad han har gjort ,så du forhåbentligt kan blive forenet med din søn. 

Nej jeg har også meget modsatte følelser med situationen, også fordi jeg længe har troet på hans uskyld og prøvet at finde en anden forklaring på sønnens skader, men er kommet frem til at han er skyldig, og prøver at få ham til at indrømme, men det har han ikke nosser til!!
Nej vi er absolut ikke længere sammen, og jeg ønsker han flytter hurtigst muligt, men han har ikke travlt, og jeg har et møde med mødrehjælpen på onsdag, da jeg ikke længere kan klare at bo sammen med ham, og evt selv må flytte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.