Har mit barn været udsat for Ruskevold?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.780 visninger
19 svar
3 synes godt om
8. marts 2014

Anonym trådstarter

Ja det er der selvfølgelig ingen der kan svare på, men det siger lægerne at han har
Det er 2 1/2 måned siden han blev indlagt med blødning på hjernen, men har det godt nu og udvikler sig som han skal!
Han er tvangsfjernet, og jeg har virkelig brug for at snakke/skrive med en anden kvinde der har stået i den situation at tro alt er som det skal være, og pludselig finde ud af at det er det ikke, og kender til de følelser man har mod sig selv!
Så har du desværre oplevet dette, og tør stå frem, så jeg kan skrive til dig, vil jeg meget gerne det!

Til jer der ved hvem jeg er, og evt ønsker updates, så ønsker jeg ikke at dele mere om det herinde, men blot måske at finde en der har stået i det samme mareridts helvede!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2014

Loa

Puha

Anmeld

9. marts 2014

tweety2060

Puha en situation at stå i....
Har ingen erfaringer, men ville lige give et kram og håber på det bedste for Jer

Anmeld

9. marts 2014

Anonym trådstarter

Tak for kram, det varmer rigtig meget

Anmeld

9. marts 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

puha... jeg har ikke stået i din situation så jeg kan desværre ikke hjælpe....

men jeg ville da ikke gå uden lige at sende et kram og håbe jeres det bedste...

Anmeld

9. marts 2014

lineog4

Ved egentlig ikke hvad jeg skal skrive,  men kan ikke rigtig bare trykke videre uden at sende en tanke.

Kender ikke din historie,  om du nu sidder og tvivler på barnets far eller på dig selv eller på systemet? Men ligegyldigt hvad er tvivlen noget der kan æde en op.

Godt at høre din dreng har det godt

Anmeld

9. marts 2014

Carina:-)

Vil også lige sende en tanke.

Især til din lille dreng .....Godt at han er i bedring ,og godt "systemet" tog affære og tog hans parti. 

Håber det bedste for ham og hans fremtid . 

Og håber for dig at ligegyldigt hvor du befinder dig i denne hæslige situation,at du finder nogen at tale med . 

Anmeld

9. marts 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Ved egentlig ikke hvad jeg skal skrive,  men kan ikke rigtig bare trykke videre uden at sende en tanke.

Kender ikke din historie,  om du nu sidder og tvivler på barnets far eller på dig selv eller på systemet? Men ligegyldigt hvad er tvivlen noget der kan æde en op.

Godt at høre din dreng har det godt

Jeg tvivler på ALT
Mig selv der ikke har set tegnene på det der må være foregået, tvivler om hans far har gjort det, men bliver nød til endelig at indse at noget er der sket
Systemet der ikke sender mig på mor/barn center i stedet!

Ja er helt enig i at kommunen selvfølgelig skal reagere når de mener min søn har været udsat for vold, men føler at kommunen har dømt mig, siger jeg ikke har beskyttet min søn godt nok, og ja et kan jeg godt se. for ellers var det jo aldrig sket!
Men kan bare ikke se hvordan jeg skulle have handlet anderledes?
Jeg har kun overladt min søn til hans far, som jeg jo stolede blindt på, har aldrig forladt ham en nat, og ja i det hele taget, kan jeg ikke se hvordan jeg skulle gøre det anderledes, så savnet, skyldfølelsen og frustrationen om hvad jeg kunne have gjort anderledes, er ved at æde mig op

Tak for jeres tanker, det varmer meget

Anmeld

9. marts 2014

Anonym trådstarter

Politiet siger de ikke har grund til at tro jeg hverken har gjort min søn noget, eller haft viden om det, og jeg er ikke sigtet, og kun afhørt som vidne.

Anmeld

9. marts 2014

M (:

Anonym skriver:

Ja det er der selvfølgelig ingen der kan svare på, men det siger lægerne at han har
Det er 2 1/2 måned siden han blev indlagt med blødning på hjernen, men har det godt nu og udvikler sig som han skal!
Han er tvangsfjernet, og jeg har virkelig brug for at snakke/skrive med en anden kvinde der har stået i den situation at tro alt er som det skal være, og pludselig finde ud af at det er det ikke, og kender til de følelser man har mod sig selv!
Så har du desværre oplevet dette, og tør stå frem, så jeg kan skrive til dig, vil jeg meget gerne det!

Til jer der ved hvem jeg er, og evt ønsker updates, så ønsker jeg ikke at dele mere om det herinde, men blot måske at finde en der har stået i det samme mareridts helvede!

Jeg tror godt, jeg ved hvem du er, og ville bare sende et kram og sige, at vi stadig er rigtig mange, der stadig tænker på jer, og håber, at du snart får din søn hjem. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.