Spørgsmål til smæk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2014

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Hvor er det træls. Men så er det altid noget at smækket ikke er større, når man tænker på at der har været flere ting galt

Helt sikkert - er bare træt af at jeg ikke har været mere obs på det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2014

Miss Church

Anonym skriver:

Helt sikkert - er bare træt af at jeg ikke har været mere obs på det.

Ja det er da også p**** irriterende! 

Anmeld

7. marts 2014

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Ja det er da også p**** irriterende! 

Meget!

Anmeld

7. marts 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Fuck! Det var der den var! Hans akasse, efterløn var sat til 14000 og han har betalt 5400 - han betaler ikke til efterløn mere. Og så har der været befordring på, som han ikke har fået  Nå vores egen fejl,så er det heldigt han var sat så meget højere 

Tak for hjælpen 

Det var så lidt....

Jeg havde nemlig lavet den med a-kassen avs.. og bankrenten... avs....(super ærgeligt men havde slet ikke tænkt over det før jeg sku snakke med skat en dag og en rigtig sød mand i tlf'en gik det hele igennem sammen med mig)

Anmeld

7. marts 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Min kæreste er sat til at tjene 350000 og har kun tjent 291000, hvordan kan han så få et smæk på 6200kr? Hvor kan fejlen ligge?

Er ano da jeg ikke lige synes vores økonomi er alle mands viden Ano svar er tilladt.

Lønnen har kun betydning hvis man skifter skatteklasse, da man jo betaler skat af hver krone uanset om man tjener 100.000 eller 350.000 - dog kan man få smæk hvis man rammer over topskattegrænsen men er forskudsregistreret under..

Det må derfor være fradragene der er for høje.. Hilsen fra revisoren

Anmeld

7. marts 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Lønnen har kun betydning hvis man skifter skatteklasse, da man jo betaler skat af hver krone uanset om man tjener 100.000 eller 350.000 - dog kan man få smæk hvis man rammer over topskattegrænsen men er forskudsregistreret under..

Det må derfor være fradragene der er for høje.. Hilsen fra revisoren

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.