Spørgsmål til smæk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.310 visninger
15 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. marts 2014

Anonym trådstarter

Min kæreste er sat til at tjene 350000 og har kun tjent 291000, hvordan kan han så få et smæk på 6200kr? Hvor kan fejlen ligge?

Er ano da jeg ikke lige synes vores økonomi er alle mands viden Ano svar er tilladt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Min kæreste er sat til at tjene 350000 og har kun tjent 291000, hvordan kan han så få et smæk på 6200kr? Hvor kan fejlen ligge?

Er ano da jeg ikke lige synes vores økonomi er alle mands viden Ano svar er tilladt.

Mmm det kan være en bankrente der er sat for højt.... 

fagforenings kontigent der er regnet for højt...

Har han tjekket befordrings godt gørelse?

Anmeld

7. marts 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Mmm det kan være en bankrente der er sat for højt.... 

fagforenings kontigent der er regnet for højt...

Har han tjekket befordrings godt gørelse?

Fuck! Det var der den var! Hans akasse, efterløn var sat til 14000 og han har betalt 5400 - han betaler ikke til efterløn mere. Og så har der været befordring på, som han ikke har fået  Nå vores egen fejl,så er det heldigt han var sat så meget højere 

Tak for hjælpen 

Anmeld

7. marts 2014

K&S

Anonym skriver:

Det kan også være fordi han har fået årligt beskæftigelsesfradrag for den høje indkomst, men så ikke har tjent så meget og dermed ikke haft ret til al fradraget

Anmeld

7. marts 2014

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Det kan også være fordi han har fået årligt beskæftigelsesfradrag for den høje indkomst, men så ikke har tjent så meget og dermed ikke haft ret til al fradraget

pyha der er jo meget der kan spille ind, vi må hellere få kigget forskudsopgørelsen til i år godt igennem..

Anmeld

7. marts 2014

1990h

Anonym skriver:

for højt beskæftigelses fradrag

Anmeld

7. marts 2014

Miss Church

Anonym skriver:

Fuck! Det var der den var! Hans akasse, efterløn var sat til 14000 og han har betalt 5400 - han betaler ikke til efterløn mere. Og så har der været befordring på, som han ikke har fået  Nå vores egen fejl,så er det heldigt han var sat så meget højere 

Tak for hjælpen 

Øv hvor træls, men altid noget i fandt fejlen  

Anmeld

7. marts 2014

Anonym trådstarter

1990h skriver:

for højt beskæftigelses fradrag

Tror desværre mange ting har spillet ind, men helt klart vores egen skyld!

Anmeld

7. marts 2014

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Øv hvor træls, men altid noget i fandt fejlen  

fejlene 

Anmeld

7. marts 2014

Miss Church

Anonym skriver:

fejlene 

Hvor er det træls. Men så er det altid noget at smækket ikke er større, når man tænker på at der har været flere ting galt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.