CH2012 skriver:
Der ville jeg se situationen an, hbis det var mig. Hvis han skriver: "Skal vi mødes i aften" - so go for it - hvis det er det du føler for. Hvis ikk, så lad være. Det allervigtigste i denne sammenhæng, tænker jeg, er at man har lyst.
Men jeg kan ikk lade være med at tænke på, om det allerede er blevet for kompliceret? Om du allerede tænker for meget over det? Det er kun spørgsmål - ikk for at gøre dig ked af det.
Men igen - kun gør det hvis du virkelig har lyst. Ellers ender du med at fortryde bagefter - og det er ikk sjovt.
Ja der følger nok en historie med og den kender han jo selvølgelig ikke. Sagen er den at sidste gang jeg, troede, jeg havde uforpligtende sex, syntes jeg, at jeg havde gjort de her ting omkring, at det ikke skulle være mere i det klart. Desværre begyndte fyren at skrive beskeder om, at ville ses til mere sex. Det afviste jeg, så sendte han en lang mail til mig om sine sårede følelser (Så han var jo på ingen måde til noget uforpligtende selv om jeg havde sagt, at det var det var)
For at gøre det hele endnu værre endte han med at give mit nummer til en ven, der skrev og skældte ud.
Så jeg har nok stillet temmelig mange spørgsmål i den her sag, fordi jeg gerne ville sikre mig, at det ikke ville være en fyr, der pludselig udviklede sig til en eller anden desperado, også er det endt med at fremstå som om jeg selv er en :-)
Anmeld