Han fortryder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2014

Anonym trådstarter

Hm burde jeg skrive det? Altså at det ikke var ment som et ultimatum, men bare at jeg tænker, at der ikke er nogen grund til at bruge lang tid på at planlægge noget, når det bare skal være uforpligtende. Hm okay det er vist blevet temmelig rodet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2014

CH2012

Hm burde jeg skrive det? Altså at det ikke var ment som et ultimatum, men bare at jeg tænker, at der ikke er nogen grund til at bruge lang tid på at planlægge noget, når det bare skal være uforpligtende. Hm okay det er vist blevet temmelig rodet.

Mit råd ville helt klart være, at bare lade ham være... Ellers er det ikk særlig uforpligtende, synes jeg. Det bliver hurtig rodet - og det tager bare for meget energi - inden man overhovedet er kommet igang. Næste gang så bare knald ham med det samme

Anmeld

7. marts 2014

Anonym trådstarter

Okay det er altså også lidt min tanke. Og hvis han skriver igen mod forventning?

Anmeld

7. marts 2014

CH2012

Anonym skriver:

Okay det er altså også lidt min tanke. Og hvis han skriver igen mod forventning?

Der ville jeg se situationen an, hbis det var mig. Hvis han skriver: "Skal vi mødes i aften" - so go for it - hvis det er det du føler for. Hvis ikk, så lad være. Det allervigtigste i denne sammenhæng, tænker jeg, er at man har lyst.

Men jeg kan ikk lade være med at tænke på, om det allerede er blevet for kompliceret? Om du allerede tænker for meget over det? Det er kun spørgsmål - ikk for at gøre dig ked af det.

Men igen - kun gør det hvis du virkelig har lyst.  Ellers ender du med at fortryde bagefter - og det er ikk sjovt.

Anmeld

7. marts 2014

SandraXOXO

Seksuelt aggressive lidt desperate piger virker tit utiltrækkende i fyres øjne, mænd vil jo gerne være de store stærke sexjægere, og i det her, virker det som om du jæger ham. Du har nok skræmt ham væk. Tænk ikke mere på det, videre til en anden.

Anmeld

7. marts 2014

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

Der ville jeg se situationen an, hbis det var mig. Hvis han skriver: "Skal vi mødes i aften" - so go for it - hvis det er det du føler for. Hvis ikk, så lad være. Det allervigtigste i denne sammenhæng, tænker jeg, er at man har lyst.

Men jeg kan ikk lade være med at tænke på, om det allerede er blevet for kompliceret? Om du allerede tænker for meget over det? Det er kun spørgsmål - ikk for at gøre dig ked af det.

Men igen - kun gør det hvis du virkelig har lyst.  Ellers ender du med at fortryde bagefter - og det er ikk sjovt.

Ja der følger nok en historie med og den kender han jo selvølgelig ikke. Sagen er den at sidste gang jeg, troede, jeg havde uforpligtende sex, syntes jeg, at jeg havde gjort de her ting omkring, at det ikke skulle være mere i det klart. Desværre begyndte fyren at skrive beskeder om, at ville ses til mere sex. Det afviste jeg, så sendte han en lang mail til mig om sine sårede følelser (Så han var jo på ingen måde til noget uforpligtende selv om jeg havde sagt, at det var det var) 

For at gøre det hele endnu værre endte han med at give mit nummer til en ven, der skrev og skældte ud. 

Så jeg har nok stillet temmelig mange spørgsmål i den her sag, fordi jeg gerne ville sikre mig, at det ikke ville være en fyr, der pludselig udviklede sig til en eller anden desperado, også er det endt med at fremstå som om jeg selv er en :-)

Anmeld

7. marts 2014

CH2012

Anonym skriver:

Ja der følger nok en historie med og den kender han jo selvølgelig ikke. Sagen er den at sidste gang jeg, troede, jeg havde uforpligtende sex, syntes jeg, at jeg havde gjort de her ting omkring, at det ikke skulle være mere i det klart. Desværre begyndte fyren at skrive beskeder om, at ville ses til mere sex. Det afviste jeg, så sendte han en lang mail til mig om sine sårede følelser (Så han var jo på ingen måde til noget uforpligtende selv om jeg havde sagt, at det var det var) 

For at gøre det hele endnu værre endte han med at give mit nummer til en ven, der skrev og skældte ud. 

Så jeg har nok stillet temmelig mange spørgsmål i den her sag, fordi jeg gerne ville sikre mig, at det ikke ville være en fyr, der pludselig udviklede sig til en eller anden desperado, også er det endt med at fremstå som om jeg selv er en :-)

Hvad så med: "drop" ham her - (medmindre han lige pludselig skriver) og så en anden gang bare gøre det mens du er i byen? Så behøver du ikk give dit nummer, hvis det er. Den oplevelse du beskriver er mega uheldig. Det "plejer" (og det er en grov generalisering -I know) ikk at være et problem at finde en fyr der er frisk på et uforpligtende engangsknald :-)

Anmeld

7. marts 2014

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

Hvad så med: "drop" ham her - (medmindre han lige pludselig skriver) og så en anden gang bare gøre det mens du er i byen? Så behøver du ikk give dit nummer, hvis det er. Den oplevelse du beskriver er mega uheldig. Det "plejer" (og det er en grov generalisering -I know) ikk at være et problem at finde en fyr der er frisk på et uforpligtende engangsknald :-)

Nej det havde jeg også selv tænkt. Tror bare jeg blev lidt skræmt, for jeg havde været i et forhold i mange år og min første erfaring med mænd blev så ham, den desperate. Så tror jeg vil gøre som du foreslår. Men tænkte faktisk det samme, at jeg egentlig fremover bare vil holde det i byen og ikke udveksle nummer eller facebook.

Anmeld

8. marts 2014

Anonym trådstarter

Han skrev så alligevel. Hm nu synes jeg bare pludselig det er mærkeligt. Underligt, når man kan få, vil man ikke. Når man ikke kan, vil man. 

Anmeld

8. marts 2014

modesty

Anonym skriver:

Er et spørgsmålstegn. Lang historie kort : mødte en mand i byen i sommers, han var interesseret, jeg fik hans nummer. Skriver først nu (der er flere grunde til det). Vi aftaleren sexdate (af andre grunde har jeg slet ikke lyst til en kæreste eller andet fast). vi udveksler billeder, han er på. Jeg stiller så nogen spørgsmål pr sms (ikke noget privat, men noget man ville spørge et onenightstand om i byen). Han svarer ikke. Jeg skriver i morges, at hvis det ikke er en joke må han skrive en dag (en bestemt dag) ellers hører han ikke mere fra mig. Gider jo ikke bruge evigheder på at planlægge uforpligtende sex. 

Intet svar. Så han har formentlig fortrudt. Men har squ aldrig prøvet, at fyren fortryder FØR sex. Det er udtalt, at vi ikke skal ses igen (mit ønske) så han har jo ingen grund til at frygte at jeg pludselig er vild med ham.

Nogen råd?

Hvilke spørgsmål har du stillet ham?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.