Han fortryder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.582 visninger
19 svar
14 synes godt om
7. marts 2014

Anonym trådstarter

Er et spørgsmålstegn. Lang historie kort : mødte en mand i byen i sommers, han var interesseret, jeg fik hans nummer. Skriver først nu (der er flere grunde til det). Vi aftaleren sexdate (af andre grunde har jeg slet ikke lyst til en kæreste eller andet fast). vi udveksler billeder, han er på. Jeg stiller så nogen spørgsmål pr sms (ikke noget privat, men noget man ville spørge et onenightstand om i byen). Han svarer ikke. Jeg skriver i morges, at hvis det ikke er en joke må han skrive en dag (en bestemt dag) ellers hører han ikke mere fra mig. Gider jo ikke bruge evigheder på at planlægge uforpligtende sex. 

Intet svar. Så han har formentlig fortrudt. Men har squ aldrig prøvet, at fyren fortryder FØR sex. Det er udtalt, at vi ikke skal ses igen (mit ønske) så han har jo ingen grund til at frygte at jeg pludselig er vild med ham.

Nogen råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2014

FruStolpe

Mit råd ville være, at du skulle lade ham være og komme videre.

Der kan være 1000 årsager til at han fortryder, men grunden er jo ligegyldig når det bare er en knalde-date....

Videre til den næste

Anmeld

7. marts 2014

TNBC

Anonym skriver:

Er et spørgsmålstegn. Lang historie kort : mødte en mand i byen i sommers, han var interesseret, jeg fik hans nummer. Skriver først nu (der er flere grunde til det). Vi aftaleren sexdate (af andre grunde har jeg slet ikke lyst til en kæreste eller andet fast). vi udveksler billeder, han er på. Jeg stiller så nogen spørgsmål pr sms (ikke noget privat, men noget man ville spørge et onenightstand om i byen). Han svarer ikke. Jeg skriver i morges, at hvis det ikke er en joke må han skrive en dag (en bestemt dag) ellers hører han ikke mere fra mig. Gider jo ikke bruge evigheder på at planlægge uforpligtende sex. 

Intet svar. Så han har formentlig fortrudt. Men har squ aldrig prøvet, at fyren fortryder FØR sex. Det er udtalt, at vi ikke skal ses igen (mit ønske) så han har jo ingen grund til at frygte at jeg pludselig er vild med ham.

Nogen råd?

Jeg skal ikke kunne svare på hvorfor han skriver.

Han kan have fortrudt

Måske har han en kæreste(uden at sige det)

Fået en kæreste/ gået tilbage til en ex

Eller noget andet.

Men jeg ville ikke skrive, men lade det ligge og så er det jo hans problem.

Anmeld

7. marts 2014

Anonym trådstarter

Ja det tænker jeg også. Undrer mig bare lige over, at det er gået så stærkt. Altså at han var total på i går aftes og så fortryder så hurtigt.

Har som yngre prøvet det omvendt, altså at en fyr siger, at han er kæresteinteresseret så har man sex og så fortryder han. 

Anmeld

7. marts 2014

stjernehimmel

Jo synes jo at jagten er det sjoveste og bakker så ud... 

det kan os være at han slet ikke er den han har udgivet sig for... og han evt er blevet opdaget af en partner? (ik at jeg siger det behøver være det der er grundlaget, tænker blot højt)

Anmeld

7. marts 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Jo synes jo at jagten er det sjoveste og bakker så ud... 

det kan os være at han slet ikke er den han har udgivet sig for... og han evt er blevet opdaget af en partner? (ik at jeg siger det behøver være det der er grundlaget, tænker blot højt)

Ja det er lidt en kliche, at mange synes jagten er sjov og så derefter bakker ud. Men igen, han har jo ikke fået noget? Det er lidt det, der undrer mig.

Tror du bare gerne han ville vide, at han kunne?

Anmeld

7. marts 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Ja det er lidt en kliche, at mange synes jagten er sjov og så derefter bakker ud. Men igen, han har jo ikke fået noget? Det er lidt det, der undrer mig.

Tror du bare gerne han ville vide, at han kunne?

Jep.... tror lige præcist det er det.. når jagten er ovre og man ved man kan få, så mister man indteresse og så videre til næste...... muligheden er der 

Anmeld

7. marts 2014

Anonym trådstarter

Ha ha jamen det er jo ham, der går glip af noget :-) 

Anmeld

7. marts 2014

isabellasmor

Anonym skriver:

Nogen råd?

Nu kan der jo være mange grunde til at han ikke har svaret siden i aftes, så lang tid er det altså heller ikke lige du har givet ham. Og så synes jeg måske du virker for desperat hvis du blot efter et par ubesvarede SMS-er på 1 aften, skriver at hvis ikke du svarer så......, osv . Altså der var jeg sq nok hoppet fra når det jo bare skulle have være noget uforpligtende ......

Anmeld

7. marts 2014

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

Nu kan der jo være mange grunde til at han ikke har svaret siden i aftes, så lang tid er det altså heller ikke lige du har givet ham. Og så synes jeg måske du virker for desperat hvis du blot efter et par ubesvarede SMS-er på 1 aften, skriver at hvis ikke du svarer så......, osv . Altså der var jeg sq nok hoppet fra når det jo bare skulle have være noget uforpligtende ......

Okay hm ja sådan kan jeg godt se, at det måske kan opfattes nu. men det var egentlig ikke sådan ment, det var faktisk mere sådan, at jeg ville enten gøre noget ved det eller glemme det. Netop, fordi det er uforpligtende. Hm det tænkte jeg ikke over. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.