Jeg tror du har ret i at det er pga komplikationer... Og så tror jeg måske det ligeså meget har med en børneafdelingen at gøre... Nu ved jeg ikke hvor du skal føde, og hvilket sygehus i har "i baghaven". Men hører ofte at de råder til sygehuse med en børneafdelingen, og neonatal hvis man har nogen bekymringer på nogen måder...
For mig lå det helt naturligt at føde på Kolding første gang, de havde både børneafdelingen, og neo hvis der skulle ske noget. Og heldigvis for det, for vi fik brug for neo. Havde jeg valgt Horsens, var vi sendt videre til Midtjylland, og skulle kører rigtig mange kilometer.
I den her graviditet, rådede de til at jeg valgte Sønderborg (vi er flyttet) da jeg kunne vælge mellem Sønderborg og Haderslev. Haderslev har ingen børneafdelingen, eller neo. Og der er en risiko for at jeg føder tidligt anden gang igen. Selvfølgelig skal jeg føde på Sønderborg denne gang.
Så jeg tror den ligger ligeså meget i børneafdelingen, og at de har ekstra kendskabet til overvægtige... Eller svært overvægtige
Anmeld