Ja, godmorgen de damer- lidt fredagsbrok fra mig.. Er i 32'ende uge og både venner og familien er begyndt at snakke om fødslen. Og at de ALLE skal op på sygehuset som de første og se vores baby. Har sagt til mange af mine veninder at sygehuset er forbeholdt for os og familien, og er blevet mødt med 'ej hvorfor det?!' De snakker alle om at se kommer de ligeså snart vi så er kommet hjem, skal ud og gå med den lille osv. Vi har en forholdsvis stor familie. Og jeg ved godt at det også er spændende for dem! Det er vores første barn, jeg tænker at vi skal da have lov at møde vores datter i fred, nyde hende det antal timer vi nu vil inden ALLE skal komme. Det er første barnebarn og har intet imod at bedsteforældre og oldeforældre kommer på sygehuset, det er jo også deres oplevelse! Men føler folk presser mig :-( min kæreste og jeg er enige om at det kun er os som skal med til fødslen og så vidt muligt også kun os der skal vide når det sker.. Vennerne (vi er de eneste med barn) er meget så skal de holde og digge digge, så når jeg siger ja hvis hun er vågen. Ej så vækker vi hende da bare, ellers er det jo ikke sjovt? Øh, et spædbørn sover meget, og det er jo også en omvæltning for hende..
Jeg er bare forvirret og ked af det :-( føler alle har lavet aftaler om hvornår de skal se hende, gå med hende osv.. Vi aner ikke engang hvordan fødslen går eller hvornår vi kommer hjem. Føler lidt at de ødelægger den første tid.. Kan godt være mine forventninger er helt forkerte og at jeg måske er sippet.. Hun erIVF barn, og det er et mirakel at vi er blevet gravide, ved ikke om det har noget at sige...
Undskyld det blev langt og rodet.. Havde bare brug for at få det ud
Anmeld