Voksipose - sommerdyne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2014

Bak

Clgh skriver:

Men hvis nu jeg skal bruge voksi'en som lift (da jeg ellers ikke kan få en lift til min vogn), er det så ikke nødvendigt at der er en tyndere dyne i end ulddynen? 
Åh kan fornemme at det bliver noget bøvlet noget 

Ja, som en anden skriver, hvorfor ikke en lift til combivognen? Jeg tror virkelig det er en bedre løsning mens det er sommer. Men ingen tvivl om at voksi'en er virkelig god til efterår/vinter og forår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Ja i hvert fald til min søn.. Vi puttede den i da frosten kom og har os taget den ud igen..

Hvorfor ik anskaffe en billig lift?

Havde overvejet at købe en quadrolift, men den kunne ikke være i barnevognsdelen på min vogn, så derfor blev jeg anbefalet af en ekspedient i babysam at jeg kunne købe en voksipose og bruge den fra start. 
Og hvis jeg køber en almindelig lift til den første tid, så synes jeg bare at det er lidt spild af købe voksiposen frem for quadroliften...

Så havde bare håbet på en løsning fra at min datter bliver født, og ikke små midlertidige løsninger - selvom det lyder til at blive nødvendigt. 

Anmeld

6. marts 2014

L&V

Clgh skriver:

Havde overvejet at købe en quadrolift, men den kunne ikke være i barnevognsdelen på min vogn, så derfor blev jeg anbefalet af en ekspedient i babysam at jeg kunne købe en voksipose og bruge den fra start. 
Og hvis jeg køber en almindelig lift til den første tid, så synes jeg bare at det er lidt spild af købe voksiposen frem for quadroliften...

Så havde bare håbet på en løsning fra at min datter bliver født, og ikke små midlertidige løsninger - selvom det lyder til at blive nødvendigt. 

ska i løfte meget rundt på hende eller hvordan? vi har nemlig aldrig brugt lift eller voksien som lift til lillebror her

Anmeld

6. marts 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Bak skriver:

Ja, som en anden skriver, hvorfor ikke en lift til combivognen? Jeg tror virkelig det er en bedre løsning mens det er sommer. Men ingen tvivl om at voksi'en er virkelig god til efterår/vinter og forår

Synes bare at det er lidt spild af penge (er ikke den store tilhænger af at købe brugt, og synes hurtigt det bliver meget dyrt hvis man både skal have voksi og en alm. lift), da jeg kun ville have en voksi fordi at quadroliften lige præcis ikke kunne være i barnevognsdelen, og ville gerne have én løsning fra start...

Selvom det ikke lyder til at være muligt.. 

Anmeld

6. marts 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

ska i løfte meget rundt på hende eller hvordan? vi har nemlig aldrig brugt lift eller voksien som lift til lillebror her

Ja sådan relativt meget, da jeg bor på 2. sal og skal være der omkring 3-4 dage om ugen. 
Så der skal jo løftes et par gange om dagen... 

Anmeld

6. marts 2014

L&V

Clgh skriver:

Ja sådan relativt meget, da jeg bor på 2. sal og skal være der omkring 3-4 dage om ugen. 
Så der skal jo løftes et par gange om dagen... 

ja oki.. så har jeg ik nogle ideer desværre

Anmeld

6. marts 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

ja oki.. så har jeg ik nogle ideer desværre

Men tak for råd mht. dyne til voksiposen.
Ender sikkert med at må bide i det sure æble og have fat en en lift og en voksipose eller quadrolift.  

Anmeld

6. marts 2014

mommy1991

Clgh skriver:

Her er endnu en lille debat, der lige spørger ind til Voksiposer. Beklager 

- Er kommet frem til den konklusion, at jeg skal have en Voksipose til min combi-vogn. 
Men nu er jeg så kommet i tvivl om at helårsdynen i uld evt. bliver for varm for en lille nyfødt pige her til sommer. 
Derfor vil jeg høre jer (især jer med sommerbørn og voksiposer), hvor mange af jer har købt silkedynen (eller bomuldsdynen) som sommerdyne til jeres børn? 

Har nemlig tænkt på at købe silkedynen til Zilke 
Men er i tvivl om det er nødvendigt, eller bare penge ud af vinduet?
- Og om man evt. kan bruge nogle babytæpper i fleece i tilfælde af at helårsdynen bliver aaaalt for varm. Eller om det måske bliver for koldt for det lille pus? 

Leander er fra den 27. juli og vi har voksipose med vinterdyne og sommerdyne i bomuld. 

Anmeld

6. marts 2014

Lilotte87

Jeg fødte 4. Juli og min datter lå i liften kun med en stofble over sig. Godt nok var vejret fantastisk i sommers, men en voksi vil jeg mene bliver al for varm sommerdyne eller ej 

Anmeld

6. marts 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

emmagirl skriver:

Leander er fra den 27. juli og vi har voksipose med vinterdyne og sommerdyne i bomuld. 

Og det blev ikke for varmt for ham at ligge i voksi'en? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.