Nooo.... Bonussøn flytter til Jylland..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.848 visninger
19 svar
12 synes godt om
6. marts 2014

PernilleB

Med tidligere indlæg om at min bonussøn blev taget fra os igen efter 3 uger af moren, og vores lille familie blev knækket, kan jeg igen komme med dårligt nyt..

Nu har vi fået "6 ugers" varsel på a hun flytter...

til Jylland... og Vi bor altså i Nordsjælland...

Igen og endnu en gang knækker verdenen sammen, og vi tænker på de stakkels 3 børn som er i klemme... Men mor har fundet mand nr 4, og vælger a være usympatisk over for resten a verden. Selvf skal man følge sit hjerte, men tænker at hjertet for de 3 børn burde komme først... en i skole, en som skal starte skole, og en på 2 år, som bor hos faren...

Mega kaos...

Men npr hun nu flytter så langt væk, har hun så stadig krav på a vi skal betale halvdelen af turen med toget frem og tilbage? For vi har ikk penge til det to gange om måneden så mister vi ham helt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2014

CaWi

PernilleB skriver:

Med tidligere indlæg om at min bonussøn blev taget fra os igen efter 3 uger af moren, og vores lille familie blev knækket, kan jeg igen komme med dårligt nyt..

Igen og endnu en gang knækker verdenen sammen, og vi tænker på de stakkels 3 børn som er i klemme... Men mor har fundet mand nr 4, og vælger a være usympatisk over for resten a verden. Selvf skal man følge sit hjerte, men tænker at hjertet for de 3 børn burde komme først... en i skole, en som skal starte skole, og en på 2 år, som bor hos faren...

Mega kaos...

Men npr hun nu flytter så langt væk, har hun så stadig krav på a vi skal betale halvdelen af turen med toget frem og tilbage? For vi har ikk penge til det to gange om måneden så mister vi ham helt...

Det er noget med at "den ene bringer, den anden henter".
Dvs at hun betaler turen over til jer, og i betaler turen hjem igen til hende. Om i vil sige betaler halvdelen af beløbet hver vej, eller en af vejene, er jo det samme. Men det er sådan det plejer at være.

Anmeld

6. marts 2014

Newsence

Transport penge skal I tage i sf det afgøre de men mener at man som regel så lader moren betale differencen altså skal I betale hvad I plejer og hun så selv må dække resten men er ikke 100% sikker overhoved.

Men husk at når hun flytter kan I søge om at børnene bliver hos jer så de kan blive i deres skole. Tilknytningen skal self være der men hvis I mener det vil gå ud over børnene så skynd jer at søge om det.

Anmeld

6. marts 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg mener ikke, at man bare kan flytte børnene så langt væk uden den anden forældres tilsagn.

Ring til statsforvaltningen og snak med dem - og gerne så hurtigt som muligt.

Anmeld

6. marts 2014

Rockertand

PernilleB skriver:

Mega kaos...

Hvorfor søger I ikke om at få ham? Chancen bliver da ikke større end nu?

Anmeld

6. marts 2014

stjernehimmel

I kan komme med begrundelse for at børnenen IKKE skal flytte med mor... Det vil jeg altså råde jer til.... 

Har fulgt lidt med på sidelinjen af dine opslag, og jeg vil egentlig mene at de børn vil have det bedst ved jer.. og ikke skal flyttes endnu engang...

Skynd jer at ring til statsamtet, og forklar hvad børnene har måtte igennem, at et flyt vil skade børnenes mulighed for samvær med far.. MM....

Intet vovet intet vundet..... jeg krydser finger for jer... stakkels børn og jer der bliver bragt i den situation... nogle burde værdisætte at far vil sine børn istedet for at tænke på sig selv og arbejde imod......

Anmeld

6. marts 2014

Morigen

PernilleB skriver:

Mega kaos...

Ring til statsforvaltningen/amtet, mener der er noget med at når moren vælger at flytte så langt væk, så kan faren vidst gøre indsigelser i mod det..

Anmeld

6. marts 2014

modesty

MoarHvidovre skriver:

Jeg mener ikke, at man bare kan flytte børnene så langt væk uden den anden forældres tilsagn.

Det kan moren godt. Måske ikke ifølge reglerne, men i praksis. Jeg kender to der har gjort det uden problemer.

Anmeld

6. marts 2014

Newsence

MoarHvidovre skriver:

Hun kan frit flytte hvor hun vil til inden for landets grænser dog ikke Grønland og Færøerne. Men der er gode chancer for at overtage bopælsretten når hun flytter så langt væk.

Anmeld

6. marts 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
modesty skriver:

Det kan moren godt. Måske ikke ifølge reglerne, men i praksis. Jeg kender to der har gjort det uden problemer.

Ej, det er godt nok strengt :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.