Pinlig over morens udseende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2014

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Jamen de må jo komme med noget konkret..

Er jeg for tyk eller tynd...

R mit hår eller tøj ikke modekorrekt..

der blev ikke sagt mere... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2014

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Jeg sagde hun fordi jeg tog udgangspunkt i mig selv, og jeg har en satte 

Så syntes jeg ikke du skal tage det seriøst, så længe du går i bad og ikke er stødende burde dit barn ikke brokke sig 

nej vel??? men ja.. øv den sved 

Anmeld

5. marts 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Årh det ville jeg tage helt roligt. kender en pige i 2. klasse (kærestens kusine) hun synes ALT er pinligt. Lige fra at fortælle om skolen, til at pakke gaver op og ja alle hendes mors spørgsmål (helt basic dagligdags-ting) er bare SÅÅÅ pinligt.  hehe tør slet ikk tænke på hvordan det bliver i teenageårene 

okay, så det er en normal del af udviklingen? det gør bare lidt ondt.. må ikke engang følge mit barn til time 

Anmeld

5. marts 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

slet ikke  bare "jeg er så pinlig over dig"

jeg må ikke engang følge mit barn ind i klassen.. 

Åhhh på den måde... du skal blot se det som en forsmag på at de er snart bliver teenagere 

Sådan er hende af min os, mødre er bare pinlige for mange unger... bare fordi de er mødre ;-)

Anmeld

5. marts 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Åhhh på den måde... du skal blot se det som en forsmag på at de er snart bliver teenagere 

Sådan er hende af min os, mødre er bare pinlige for mange unger... bare fordi de er mødre ;-)

Det gør bare lidt ondt.. det kom ud af det blå.. Må ikke engang hilse på vennerne eller komme ind og snakke når de sidder på værelset 

men ja, de er snart teenagere... puha.. 

Anmeld

5. marts 2014

TNBC

Anonym skriver:

Hvis jeres børn kom hjem, og sagde de var pinlige over hvordan i så ud? hvordan ville i så reagere?

Kommer an på hvorfor barnet synes du er pinlig? Jeg ville være monster pinlig, hvis min mor prøvede at være min alder med tøj og hår. Men ellers ville jeg være ligeglad. 

2.klasse så er hun 8-10år, tror du ikke bare hun er begyndt at blive mere modebevidst, og synes måske at mors tøj er gammeldags. 

Du må spørge hvad der gør barnet pinlig berørt. 

Børn vil jo på et eller andet tidspunkt synes at deres forældre er pinlige. 

Anmeld

5. marts 2014

-Sigrid-

Anonym skriver:

nej vel??? men ja.. øv den sved 

Jeg har selvfølgelig en datter, ikke satte...

Kunne jeg godt forestille mig, vores datter skubber os også fysisk ud afdøende i dp... 

Anmeld

5. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

okay, så det er en normal del af udviklingen? det gør bare lidt ondt.. må ikke engang følge mit barn til time 

Ja det vil jeg mene det er. moren til denne pige griner bare lidt af hende og driller hende lidt. Siger fx "så er du også pinlig" eller gakker ud og gør noget der virkelig ER pinligt, hehe fx danser skørt i stuen når der er gæster eller lign, så bliver pigen helt forlegen men griner også a det  

du skal ikke være ked af det, der kommer mange år endnu hvor du er den pinlige forældre ligegyldigt hvad du gør og ikke gør. Det er en del af løsrivelsen vil jeg tro. 

Anmeld

5. marts 2014

TNBC

Anonym skriver:

Barnet er ved at blive stor, selvstændig. 

Det er ikke sjovt at være en stor dreng/pige og blive fulgt ind i klassen, eller mor kommer og banker på, når man har venner på besøg. Man snakker jo om ting, som mor og far ikke behøver at vide. 

Kan du ikke huske da du var barn?

Anmeld

5. marts 2014

san

Kan godt huske dengang man selv var pinlig overfor ens forældre, man ville bare ikke ses sammen med dem, og var bange for st blive drillet i skolen hvis de så os sammen.. Men heldigvis blev man ældre og lige glad mon ikke bare det er en periode nogen skal igennem.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.